Gå til innhold

Ingen middagstråd i dag????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker jo alltid å være en middagstråd... :-)

 

I dag skal vi ha italiensk pølsegryte med pasta. Har aldri laget det før. Men kunne gjøre det klart på forhånd og det kan jo være praktisk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir noe så enkelt som joikakaer, grønnsaker og potetsatappe her i gården:)

Skrevet

her blir det svine kjøttdeig med villris og dolmio hvitløk.salat ved sideb av. yum yum

Skrevet

Vi skal grille sommerkoteletter og ha potetsalat og salat ved siden av.

Skrevet

Ja,da blir det omelett med pølser,bacon,tomat,purre og masse ost. Skal i svømmehallen. Kjapt og enkelt. Da er matpakka klar til i morgen også!

Skrevet

skal ut og spise middag med gubben - for en gangs skyld. Blir mexikansk i dag.....

Skrevet

Vi skal ha spekeskinke, kokte poteter, blomkål og hvit saus med gressløk i! Nam, nam!

Skrevet

Her blir det enten pita med kylling eller Bali kylling gryte, ris og salat.

 

 

Skrevet

taco m kylling kjøttdeig grønnsaker/salat....prøver og være sunn... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...