SOMMER :) Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Bruker jo alltid å være en middagstråd... :-) I dag skal vi ha italiensk pølsegryte med pasta. Har aldri laget det før. Men kunne gjøre det klart på forhånd og det kan jo være praktisk:-)
silhah og emilie Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 blir noe så enkelt som joikakaer, grønnsaker og potetsatappe her i gården:)
mockis me Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 her blir det svine kjøttdeig med villris og dolmio hvitløk.salat ved sideb av. yum yum
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Vi skal grille sommerkoteletter og ha potetsalat og salat ved siden av.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Ja,da blir det omelett med pølser,bacon,tomat,purre og masse ost. Skal i svømmehallen. Kjapt og enkelt. Da er matpakka klar til i morgen også!
heiraa Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 skal ut og spise middag med gubben - for en gangs skyld. Blir mexikansk i dag.....
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Vi skal ha spekeskinke, kokte poteter, blomkål og hvit saus med gressløk i! Nam, nam!
Lillesnuppis Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Her blir det enten pita med kylling eller Bali kylling gryte, ris og salat.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 taco m kylling kjøttdeig grønnsaker/salat....prøver og være sunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå