Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=13474317&reference=7/134/743/17_1995699617.jpg&adheading=Hasle-+%22Ny%22og+pen+3-roms+med+flott+utsikt.%A0Balkong+-+Garasje+-+Heis+-+Sentralt&sid=xz3cab7Epf0958142&adTypeId=1&WT.svl=Hovedbilde

Syns dette stedet virker så fint og bo. Ikke midt i byen men alikevel sentralt.

Vi bor på Linderud i dag men kunne tenke oss litt nærmere byen.

Og syns ikke dette var så ille pris for en andelsleilighet heller:)

Planløsningen virker fin, og bor rett på et senter og en liten lekeplass der.

Er så tungvindt der vi bor nå. langt fra butikk og sånne ting, så derfor hadde dette stedet vært fint:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke men den var lekker ;)

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

ville ikke bodd der.. sjekk husleia du

Skrevet

veldig høy husleie og fellesgjeld!

Skrevet

Du må ikke finne på å kjøpe en sånn leilighet med så høy andel fellesgjeld. Men se gjerne på noe annet i samme område, jeg tror det er et helt ok sted å bo.

Skrevet

Hei hei

Jeg kjenner området ganske godt - bodde mange år ved Hasle. Dette er en ny "bydel" i Oslo , og det bygges enormt rundt der.

KJempefin leilighet ja....men er ganske dyrt

Kommer litt an på hvor mye man skal låne. Fordi det er ekstrem høy fellesgjeld, og det er ikke bare positivt. Men dette er noe dere sikkert vet godt om selv vil jeg tro

Men leiligheten er kjempelekker den.

Men er ikke lange biten fra Linderud til Hasle-området da. he he -

Men dette med kjøpe av leilighet/hus er jo et regnestykke da - lykke til iallefall

Tina_mor

Skrevet

Ja vi bor like ved, hatt to leiligheter i samme borettslag så sier seg vel at vi trives :) Dersom du ønsker mindre fellesgjeld, men liker området så anbefaler jeg å kikke litt rundt Lilleberg / Valle Hovin. Ikke så dyrt om dagen heller :) Du får en ok 3- roms til 2.000.000.

Skrevet

Mhm vi bor i en andelsleilighet nå, så vet hva det er snakk om. Vi vil bare inn på markedet nå først så kommer vi til og kjøpe oss en selveier om noen år.

Vet at det ikke er langt fra linderud til hasle, men litt hehe men ting er så tungvindt her vi bor nå.

Skrevet

Det står det er mulig å nedbetale fellesgjeld individuelt, så jeg tror jeg ville sjekket opp det i tilfelle, kunne se ut som at det via husleia kun ble betalt renter på fellesgjelden. Ville ikke kjøpt den uten å betale ned noe på fellesgjelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...