Gå til innhold

flere som savner å være nyforelska?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at forholdet bare har blitt en vanesak... Vi passer utrolig godt som venner - vi krangler aldri, kan sitte i timesvis og snakke om alt mulig og jeg kan fortelle det meste til ham. Men vi er to vidt forskjellige personer, og forelskelsen er der ikke lenger. Jeg vet ikke om vi elsker hverandre engang eller om vi bare tror det...

savner å være nyforelska jeg. og jeg vil ha den følelsen av å elske noen så utrolig høyt hele livet liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem gjør vel ikke det?:o)

Det er den beste følelsen som finnes, men den varer jo desverre ikke evig :-/

Etter to år sammen med sambo er nok ikke den store forelskelsen der lenger, men jeg er jo fryktelig glad i ham, da <3 ;o)

Skrevet

Åhh ja, finns ikke noe deiligere en den nyforelskete følelsen. Men samtidlig hadde jeg aldrig orket og gå rundt å være så nyforelsket hele tiden heller, for det er så mye følelser i sving da. Er tilfreds med den stumme gode følelsen av samhold og vennskap som vokser ut av et 13 års langt forhold. Så får jeg leve av minnene av stormforelskelsen og disse små blaffene av forelskelse som dukker opp inn i mellom.

Skrevet

tror at forelskelsen kan vare lenge, men at det er opp til dere som par å ta vare på den forelskelses følelsen;) romantikken blir ofte ofret for søvn, husvask og andre dagligdagse gjøremål, desverre!!! Men det finns råd: her i huset kysser vi alltid hverandre minst en gang om dagen og da ikke et slit raskt kyss, men et skikkelig ett;) Får det av sambo hver eneste dag når han kommer hjem fra jobb;) å jeg kjenner at jeg gleder meg til det kysset og det gjør han også, han ringer meg av og til fra jobb bare for å fortelle meg at han gleder seg til å gi meg det;) dessuten så sier vi at vi elsker hverandre hver eneste dag;)

Skrevet

Ja, savner det noe sinnsykt :):) Men er fortsatt forelsket i han da,etter over 2 år :)

Skrevet

Etter seks år sammen er vi ikke akkurat nyforelska lenger nei:) Og det jeg "savner" mest er det å kysse en person for aller første gang, etter å ha gått å drømt og håpet på at det skulle skje....lenge. Og alle ilingene og følelsene av bare å kysse litt....mmm. Det var tider det. Men regner med at det ikke blir noe mer første kyss på meg, og det er helt greit:)

Vi sier også at vi elsker hverandre hver dag, og er til vanlig også flinke til å kysse og kose (nå er jeg i en periode hvor jeg ikke vil bli tatt på, men den er vel forbigående tenker jeg). Men man opprettholder ikke automatisk en forelska-følelse, selv om man bevarer romantikken i forholdet. Følelsene går for de fleste over til noe dypere.

Og til HI, jeg tror det er helt normalt at du tenker som du gjør, og stiller spørsmål ved om du elsker ham. Det tror jeg også er sundt. Og sånn er det i et forhold. Hørte en gang noen som hadde vært sammen i seksti år at grunnen til at forholdet hadde vart så lenge, var at den ene ikke hadde sluttet å elske den andre, samtidig.

Skrevet

hehe...går ikke rundt å er forelska hele tida, en følelsene blusser opp innimellom enda, kansje pga at han har vært mye borte. Men kunne IKKE tenkt meg å gått rundt forelska hele tida, hadde blitt veldlig sliten og ukonsentrert da..

Skrevet

Jeg elsker den gode, trygge, ekte kjærligheten vi nå har fått! Synes det er en fantastisk følelse å ha!! Også dukker de nyforelskede følelsene opp en gang i blandt fortsatt:) Deilig det også!!

Viktig å ta vare på kjærligheten og mimre tilbake til de nyforelskede tidene! Da bringer det følelser tilbake!

Men synes den trygge, gode, og ekte kjærligheten betyr så utroolig mye bedre!! Kjenner en så ro i kroppen, en behagelig avslappet følelse! Deilig å gå å føle slik inni hjerte!!

Men for all del, gøy at den nyforelskede følelsen dukker opp igjen en gang i blant:)

Skrevet

Jeg husker godt den deilige følelsen av å vere nyforelska!! Det er snart 14 år siden og jeg kan enda finne frem den gode følelsen når jeg ser på mannen min. Jeg kan merke jeg får hjertebank og en utrolig følelse av lykke når jeg sitter å ser på mannen min, holder rundt han og bare er sammen. Han kan blinke til meg, sende meg et slengkyss når han klipper plenen og jeg blir helt mo i knærene:)

Skrevet

føler det samme som deg!!

- men følelsen titter innom stadig vekk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...