Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har 40 dager igjen nå, og de siste dagene må jeg faen i meg tisse iverffall 1 gang i timen.................... Jeg er SÅ lei av å tisse!! Andre som må tisse SÅ mye? Jeg hadde det ikke slik med førstemann....
Laybik Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har 81 dager igjen og tisser ca annenhver time når jeg er våken... Jeg har alltid tisset ofte fordi jeg drikker veldig mye vann, men merker det ekstra nå når bebis er blitt litt stor ja!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er ikke gravid og må tisse en gang i timen. Hyperaktiv blære.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Huff da...ikke bra! Jeg pleier bare å tisse kanskje 4-5 ganger for dagen, også i hele svangerskapet. Men plutselig nå 40 dager før termin må jeg tisse HELE tiden
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Har 30 dager igjen og går på do HELE tiden...tisser vel 0,2cl om gangen...Utrolig irriterende og plagsomt...men heldigvis ikke så kjempe lenge igjen til det gir seg Hadde det heller ikke så gale med førstemann...vet ikke hvorfor det er sånn nå. Hele førdøyelsen er verre nå enn med førstemann...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 På dagtid ca en gang i timen, og på natten ca en gang annenhver/tredjehver time.. kjedelig... slik har det vært siden jeg ble gravid. Og gleder meg stooort til 15 uker er gått og jeg slipper dette!! Husker ikke hvordan det var å ikke gå på do så ofte!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå