mamman til juliprinsesse Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Noen som vet om jeg kan ta Imodium? Har så voldsomt do kjør i dag og vet ikke hvor mye mer jeg orker, tenkte jeg kunne se om Imodium kunne hjelpe
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 hvis du leser på felleskataologen.no så skal en ikke bruke det når en er gravid. Prøv å drikk en del blåbærsaft,det skal være bindene på magen,men det er nok ikke effektivt da.
mamman til juliprinsesse Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 Takk for svar, hadde aldri tenkt på å sjekke der! :-) det går vel over av seg selv tenker jeg, er bare utrolig slitsomt
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Det kan jeg godt forstå at det er,men som sagt prøv å drikk blåbær saft. Ikke alle som tenker på felleskatologen.no,men det er fin side å gå inn på når en lurer på om en kan ta et resptfritt middel.
mamman til juliprinsesse Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 Skal prøve å huske det til en annen gang jeg. hehe. får få sambo til å skaffe det etter jobb trur jeg. vi som skulle på sv.kurs i dag å, det kan vi bare glemme
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Huff da,det var dumt at du ikke får med deg det. Hvor mange ganger skal dere gå og er dette første gangen?
mamman til juliprinsesse Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2008 Er satt av 2 kvelder og dette var første ja, prata med de og de mente det antakelig ikke var noe vits i å dra neste gang da.. Men fikk et tips om at det kan være noe i regi av helsestasjonen også, får undersøke litt når jeg skal på ny kontroll til uka :-) men er jo veldig utgjort da, nå har jeg gått 29+6 og ikke vært dårlig en eneste dag men akkurat i dag da blir jeg sjuk! jaja var vel ikke meningen vi skulle få med oss dette kurset
Frida__ Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Prøv eplejuice med farris og mariekjeks, når magen roe seg litt. Ring til fødeavdelingen nær deg og spør om du kan komme å se hvordan det ser ut, ellers kan sikkert jordmoren du gå til fortelle deg i korte trekk hva en gjør på slike kurs. Med vår første bare snakket vi om fødsel, hva som skjer, smertelindring, så en video og besøkte føden, så er lett å få tak i dette selv.. men skjønner det er kjipt å gå glipp av da, hvis du vil gå neste gang hadde jeg bare sagt at det gjør vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå