Turbomamma<3<3<3 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Skal ha dåp på søndag, og klarer ikke helt å bestemme meg hvordan jeg vil dekke.. Synes det er litt mer staselig med langbord, men da pynter man jo bordene slik, også skal det jo brytes opp til mindre bord etterpå.. Så da blir det jo mer arbeid, og man må sørge for at det ser fint ut med pynten slik også.. Sånn sett er det jo lettere å bare dekke til enkelt bord. Hva synes dere? Noen som har efaring fra selskap tidligere?
En til! Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Vi hadde hestesko-formet bord i dåpen, fungerte veldig fint. Endret ikke på det etter maten. Folk flyttet seg litt rundt etter maten og alle fikk pratet med alle.
tina_mor Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Vi hadde også hestesko . Maten var dekket opp på et bord i et av hjørene i lokale. Til kaffe og kaker så delte vi inn i småbord - det fungerte fint hos oss. Lykke til:)
petite fleur Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Hvorfor må du dele opp i småbord etter maten? (er det vanlig? Har ikke hørt om det før ;-) ) Vi hadde to langbord, hadde lyst på kun ett langbord, men det gikk ikke. Hadde buffet både til koldtbord/ tapas og til kaffen. Gikk kjempefint det ;-) Har mest sansen for langbord jeg da, synes det blir triveligere. Lykke til med dåpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå