Gå til innhold

Huff... litt usikker her nå damer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!!

For cirka ett år siden mistet vi vår veldige planlagte og etterlengtede baby når jeg var 11 uker på vei..(hadde prøvd en god stund før den satt...) Siden da la vi hele greie til side, greide ikke tanken på å gå gravid med en gang...

For ca 4 uker siden sluttet vi med p-pillen i håp om at vi skulle klare å bli gravide i løpet av sommer/høsten..

Regna med at det skulle ta litt tid..

Nå har det seg slik at jeg skal gifte meg på lørdag 31 mai, altså om 9 dager!!!! Og har ikke tenkt tanken om graviditet i det hele tatt...helt til i går...begynte å tenke på at jeg skulle vel snart ha besøk av tante rød... begynte år regne litt...og kom vel fram til at den skulle ha vært her i løpet av begynnelsen av uka... Kjørte på apoteket å tok en slik en digital Clearblue test...aldri vært så nervøs i hele mitt liv..... Fikk mitt livs overraskelse når det står; GRAVID !!!! Trodde jeg skulle dåne.... Når man ikke tenker på det...da sittern på første forsøk gitt...... å jeg som skal ha den festen på bryllupet mitt da gitt.. blir mozell og munkholm på meg da.. men.. hmmm..vi har ikke lyst å si noe i og med at det har gått så kort tid.. tipper ca 4-5 uker... hvordan ro seg unna den da gitt??

Men, tok en ny vanlig clearblue test i dag (litt panisk, og viste ikke om jeg stolte på testen i går..)...og den var ikke fullt så positiv... hmm.. skjønner ingenting jeg...

Hva trur dere? Tenkte jeg skulle ta en ny test i morra tidlig...

Haff.. ikke enkelt dette.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann =)

Ville bare svare jeg.

Må bare gratulere på forskydd siden du skal gifte deg=D så kjekt!

Om du er gravid. det tror jeg! Men ta en test i måren tidlig du ;)

Så koselig!!

Skrevet

Glemte å si at den første Clearblue testen var en digital test!! ::)

B.A.BY. >3;

Takk for svar.. Har en magefølelse på at det er positivt jeg og..har akkurat bestille en legetime på mandag for å ta en blodprøve også.. Her skal ingenting overlates til tilfeldighetene...hehe

Skrevet

hehe d e bra :)da blir du vertfall sikker ;);) lykke til!

Skrevet

først og fremst... GRATULERER

hva med og si du går på pencelin eller antibiotika og si at legen sa at det var viktig og ikke drikke, poengtere at du syntes dette er seff uuuutrolig kjedelig, men at du ikke tør og gjøre noe annet..=)

kos deg masse på den store dagen

Skrevet

Hei!!!!!!!!!!!!

GRATULERER så mye med alt!!!!!!!!!!!! Jeg hadde nesten akkuraat samme problemstilling da jeg gikk giftet meg bare at jeg var 10 uker på vei. Vi lot det bare ligge dødt. Jeg hadde ett glass med vin stående under middagen som jeg nippet til og ett glass pepsi max som jeg drakk av. Etter middagen begynte folk å bli brisen og ingen spurte igrunn i forhold til alkohol. Vi hadde bestemt oss for å si at vi ikke ville ødelegge bryllupsnatta pga at vi ble fulle etterhvert fikk jeg hodepine, og drakk mengder vann for å kompensere.....gikk greit,ble nok gjennomskuet av noen,men,men, gikk da greit.

Lykke til

Skrevet

hei å hå:) Gratulerer med giftemålet:) Lurer på om jeg kanskje vet hvem du er jeg :) hehe... tok det på giftemålet og nick navnet ditt!

Skrevet

Hehe.. ikke umulig det da....

Men da må du gjerne ikke nevne dette som står her til noen, da vi IKKE ønsker å gå ut med noe enda!!!

Flotters!!

Skrevet

skal ikke nevne noen ting jeg :) derfor vi bruker nett ikke sant :) får å være litt anonyme:)

Skrevet

kanskje du har et svar på innlegget mitt inne her ? " er det noen vits å teste en gang til"?

Skrevet

to positive tester vil jo si at du er gravid! Ville ikke ha brukt penger på flere tester :) hvor sterk testen blir har litt med om det er morgen urin osv... men positv test er positiv test! :)

Skjønner det er kjipt med bryllaupet... men det er mange som ikke drikker når de gifter seg da... :) Du får heller nippe til et glass vin... som foreslått over her :)

GRATULERER SÅ MYE :)

Skrevet

Aldri så liten oppdatering på morgenkvisten her damer...

Tok to tester nå (litt panisk kan du si...og bekymret), den ene en Quic Respons test = NEGATIV

Den andre en Clear Blue (vanlig) test; tja hva skal jeg si, for meg kan det virke som om den er positiv, skimter et svakt kryss...men det er veeeeeeldig svakt.... Nei, får sette min lit til legen på mandag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...