Gå til innhold

Da er bilder av hekken lagt ut! ;)


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Tok før og etter bilder fra ca samme sted i hagen, fant ut at det var den beste måten å vise dere resultatet på. Sto jo selvfølgelig en annen hekk der før, men den var ikke vintergrønn så halve året var det jo ikke noe særlig hjelp i den. Hekken er på totalt 32 meter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er stor forandring! Når jeg er ute i hagen føler jeg meg litt tryggere. Før var det liksom fritt frem for alle å glo. Har ikke like god oversikt over veien lenger da. Linea pleier å stå i vinduet og se etter pappa når han kommer fra bussen, men det får hun ikke gjort lenger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempe fint! Blir litt greiere å ligge og sole seg i hagen nå! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott!!! Kan jeg spørre hva dere betalte?? Vi fikk et anbud på en mur utenfor huset, men den utgiften sammen med alt annet nå er ikke helt etter lommeboka.. Nboene her har fått mur fra komunen for veien raser likssom ut i gårdene våre, men vi fikk ikke fpr de geologiske skadene ble ikke så store hos oss.. hmf!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kosta altfor mye.... ;)

 

Har måttet ut med litt i overkant av 200 000,-. ;Muren kom vel på 120 000,-. Men nå er det sånn at vi har flyttet hit for å slippe å flytte noe mer resten av livet så vi ser på dette som en investering i vår egen trivsel og fremtid. Har arvet litt penger så vi slipper å leve på suppe fremover - heldigvis. Hadde det ikke vært for det så hadde vi aldri gjort dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...