Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Nemlig erlend bratland! Herreguuud for en stemme, og for en kul fyr... syns han er supersøt også jeg=) hehe hadde han vært 5 år eldre eller mer, og jeg hadde vært singel hadde jeg glatt rota meg borti han=) Har dere sett akustisk-versjonen av lost eller?
Pittamitta Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Det spørs om han liker JENTER da...Kunne tenkt mes å sett han uten disse fargene i håret og litt annen sveis jeg da...Men for en stemme:-)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Akkurat det TVILER jeg på. Gutten liker nok gutter.
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Æsj, den jævla emo-homon der.. nei fysj!
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Ja har hørt rykter om at han er homo men det bare fornekter jeg=) Denne versjonen (studio) er om mulig enda bedre, for her står teksten også... Blir enda mer rørende, han lever seg virkelig inn i teksten. tror nok han er forelska ja=(
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Nå var du slem dellta, man disser ikke emo-homoer=) Haha inspirert av mine tidligere tråder i dag eller? =P jeg har forresten en forkjærlighet for hanekammer da, så det plager meg ikke=) har han sagt at han er homo eller? hvis ikke er han hetero til det motsatte er bevist... jeg er fortapt...=P
pinglo Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Liker Erlend jeg, uansett om han er homo eller ikke. Har ikke noe imot homofile. Han har en utrolig flott og behagelig stemme!!
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Hhehe, bare tuller med deg jeg da rebel Han er jo rå flink han, bare ikke helt min type.. hihi Jasså, du skulker jobben i dag ?
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 Han er utrolig flink, men jeg må jo humre litt for meg selv når jeg hører om alle meldingene han får av jenter som vi være kjæresten hans, gifte seg med han, osv. Han er vel ikke akkurat hetero, skulle jeg tro.. ;o)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Skulker jeg nei, er sjuk jeg! Kan ikke du bake sjokoladekake og komme ned til meg da, så kan jeg smitte deg også? hvordan går det med han kjekkasen i skranken på sats da? =P
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 Å så så good han ser ut da:-) Hihi. Akkurat som en bløtekake:-) Hihi.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 Hehe=) Men seriøst, er han homo altså? eller er det bare rykter?
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 Hehe, det er sant det, han ligner litt på en bløtkake på en god måte liksom. Han er supersøt.
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. mai 2008 #16 Skrevet 22. mai 2008 Det vet jeg vel ikke akkurat, så bør kanskje ikke legge ut det på en nettside heller, når jeg tenker meg om...
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 22. mai 2008 #17 Skrevet 22. mai 2008 Hehe ok, bare tenkte han kanskje hadde nevnt en guttekjæreste på tv eller noe sånt=) da går jeg utifra at du har feil=P hihi!
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 22. mai 2008 #18 Skrevet 22. mai 2008 Åja, dakar deg da får håpe du blir bra igjen snart Kake hadde sikkert gjort seg, men jeg orker ikke bake den. Hjalp tanten min å flytte i går. 7 timer brukte vi. Ja, hun skal jo selfølgelig flytte inn i 4 etg uten heis.. e litt støl kan man si Men men god trening... Har vært på sats 2 ganger i uken no i snart en mnd, e fornøyd med det altså Du då, gøy på jobb?
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 22. mai 2008 #19 Skrevet 22. mai 2008 så du har fått trim altSÅ=) FLINK du er å gå på sats da! er kjempekjekt å jobbe egentlig, men blir utrolig sliten... nå har Anniken smittet meg med influensa eller noe =( Når blir neste tur på fjellet da? hehe er jo nesten støl enda jeg... =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå