twoboys & a girl Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Tenkte å legge han på eget rom når han er ferdig med nattmaten. Elste fikk eget rom da han var to. Men det var fordi vi bare hadde ett soverom til da.
Monica&Emma Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 SKAL er det vel ingenting som heter egentlig. Fikk beskjed av HS om at alle gjør det de føler seg mest komfortabel med selv. Vesla har sovet på eget rom siden 3 uker. De første 2 uker lå hun vekselsvis i seng med meg - bagen til vogna (fordi den var mindre og "lunere" enn senga hennes). Veldig glad for at vi gjorde henne vant med egen seng og eget rom med en gang, slipper tilvending nå som hun har blitt eldre. Bruker babycall da. Men nå sover hun fra ca 21.00 til 08.30
Lille`mor & lillebøll Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 I helga,da var han 3 mnd`er. Var rett og lsett d**** lei av og sove på samme rom. Nesten på vei til og legge meg på gjesteromet;=) Han bråka og styrer så fryktelig i søvne og jeg har nesten ikke sove på 3 mnd`er. Vi forstyrret han og han oss. Nå er han på eget rom og det går strålende:=) Vi sover kjempe godt alle sammen!! Har babycall,ford han gulper og brekker seg mye og da vil jeg få med med alt.. Ikke vært noe prob til nå.
~\/ero~ Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Gutte vår var 8mnd. Da begynte han og bli så urolig om natta, så da tenkte vi at det kanskje var lurt og legge han på eget rom. Det funket fint, nå er han mye roligere om natta.. Var litt usikkre i begynnelsen siden rommet hans er i første etasje(vårt i andre). Men det har gått helt fint.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Da hun var 6 uker gammel..... sover myyyye bedre og natten igjennom på eget rom... er 10 uker nå snart...
Har to herlige gutter! Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 3 mnd... men lar han ligge i sengen min fra føste amme måltid..er kansje litt dumt?
ruffen Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 5 mnd. Har nå sover på eget rom i to netter, og vi sover bedre alle mann. ) Deilig! Gått over fra å spise hver andre time etter midnatt, til å få mat en gang før det er morgen. Det skal sies at hun også har fått litt mer grøt, men er helt sikker på at hun blir mindre forstyrra når vi ikke sover på samme rom.
En til! Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. mai 2008 Så bra, takk for alle svar så langt, ser ut som alle har positive erfaringer med det. Lillegutt er drøyt 5 mnd nå, vurderer å gjøre det snart. Han våkner så lett - og vice versa. Har barnerommet rett overfor vårt, så kan ha dørene åpne og høre ham lett. Blir bra, tror jeg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå