Twintipp og himmelblå Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Og hvilken farge er mest slankende?? Synes svart fremhever så mye jeg...
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Om du har litt hofter så har jeg hørt at sånne hipster er fine..boxershorts lignende vet du
silhah og emilie Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 her har jeg hørt veldig mye forskjellig.. noen steder har jeg lest at det er penest med hipster og høy skjæring andre steder har jeg lest at det er penest med liten bikini truse noe alla tanga ( der halve rumpeballen vises) og lav skjæring kommer litt an på tror jeg..har du stor eller lite rumpe? har du stor ville jeg gått for sistnevnte...har du liten så er det første bedre ikke ha noe med mye mønster i siden det fremhever...har du fine pupper kan du velge en mønstret overdel for da kommer fokuset der
silhah og emilie Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 det handler jo også mye om hva du føler deg vel i..så jeg hadde villet dratt rundt og prøvd maaange forskjellige så finner du noe til slutt...miks forskjellige og lek litt med farger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå