mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 og snorker som et middels sagbruk. Feber på 39,6. Og tar seg til armer og ben og sier aua, aua..... Vel, vel......forløpig tar jeg det med knusende ro, det er en hel uke til vi reiser.........
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Stakkars vennen da! Håper han blir fort bra igjen.. Ingenting som gjør mer vondt i et mammahjerte enn når ungene er syke.
Reveenka Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Minste revungen her fikk det samme som knerten 17 mai; feber og vondt i kroppen. Frisk i går! SÅ dette er ikke noe problem, klart han er frisk i løpet av en uke!
Reveenka Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 msb denne gangen, altså. Nå kommer visst Alsheimeren og tar meg.... Den settknappen; nå regner jeg med at alle vet hvordan det ligger an med den? Revunge - melkeglass - tastatur!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Krysser armer og bein! Imorgen er han god som gull:-) Helt sikkert:-)))
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Huff da , stakkars liten.God bedring til vesle karen.. Om en uke er han nok frisk og rask, og klar til tur :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå