Gå til innhold

Egen solist i kirka. Sanger ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått ei venninne til å synge en sang eller to i kirka, men vi kommer ikke på noen flotte kjærlighetssanger som passer. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha The rose og From this moment

Skrevet

You raise me up

Kjærlighet (Sissel Kyrkjebø)

Skrevet

Vi skal også ha solist i kirka som skal synge to sanger. Vi har tenkt å plukke ut én sang hver som vi skal dedikére til hverandre. Han har valgt "your song" av Elton John til meg, og jeg har ikke helt bestemt meg enda. Dtte skal vi opplyse om i kirkeprogrammet.

Jeg synes at sangene som f.eks "from this moment" og "you raise me up" er litt oppbrukt på en måte, hvis du skjønner hva jeg mener.

Fant en liste på nettet som du kan få av meg...

Fikk ikke kopiert, så her får du linken:

http://www.heidishow.no/mamboheidi/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=15

Dette er noen av sangene som vår solist synger ihvertfall. Men det er jo et hav av sanger der ute ;o)

Lykke til!

Skrevet

Vi skal ha:

* Den finast eg veit - Hellbillies

* Jag ger deg min morgon - Fred Åkerstrøm

* Lift me - Madrugada og Ane Brun

Musikeren "vår" for kvelden og en kvinnelig kollega skal synge sammen. Tror det blir såååå fint :-)

Skrevet

Vi skal ha disse sangene i kirken:

Mitt hjerte er ditt - Alf prøysen

Free falling - Tom Petty

Sistnevnte er ikke akkurat noen typisk kjærlighetssang, men en knakande god og bra låt. Vi har leid inn et par gitarister som skal gjøre disse sangene. Tror dette kommer til å bli dritbra.

Skrevet

Vi skal ha vitae lux og Bist du bei mir

Skrevet

Vi gifta oss i fjor høst, og lette lenge etter den perfekte sangen som min svigersøster skulle synge i kirka. Vi ville nemlig at teksten skulle passe perfekt til den romantiske og følelsesladde stemning et bryllup er. Vi endte opp med verdens nydeligste sang "Kärleken Förde Oss Samman", av Ulf Lundell. Skal du laste den ned og lytte til den, anbefaler jeg at du laster den ned med Anna-Lotta Larsson. Da høres den best ut...:) Teksten finner på sangtekster.no.

Må høres på!! Anbefales på det sterkeste..:) Lykke til.

Skrevet

Hun som vi skal ha skal synge "kjærlighet" Sissel Kyrkjebø og "songbird" Eva Cassidy :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...