emili78 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 I går fikk jeg ett binn med brunt blod, i dag fikk jeg endel lyst blod. Siden jeg har opplevd MA en gang før så regnet jeg med at det samme hadde skjedd i dag. Dro til legen min som prøvde å muntre meg opp så godt han bare kunne, men det var ikke så lett da jeg gråt og var ikke noe positiv. Vi ble hennvist til ul, tok med mannen min. Han ble med inn og jeg var helt forberedt på at det var null liv. Da sa han" se her var det liv ja, den beveger til og med på seg". Jeg gråt gledestårer som jeg ikke visste fantes inni meg:-)). Mannen min lo og og strøyk over meg. Vi fikk til og med høre hjerte lyden og det var som musikk i ørene mine. Det jeg vil si til dere med blødninger er at det kan også fort gå bra. Men det er mye bedre å gå en gang for mye til legen enn en gang for lite hos legen. Jeg har foressten termin på julaften:-)) Lykke til alle sammen.
Lyst på nr3♥ Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Åhh, så bra!! )) Jeg begynte å blø litt på tirsdagskvelden, litt friskt blod etter dobesøk.. ble så klart REDD og tenkte at NÅ GÅR D P RÆVA!!! Men det ble liksom bare med bare bittelitt for litt etter på var d over, og så ble d bare så vidt noen dråper innimellom med brun spottings til igårkveld..og nå er det ingenting... RIngte så klart JM igår, og hun ringte på sjukehuset her, men de ville ikke ha meg inn før på fredag (for de ville vente noen dager...) så skal ivei imorgen!! Men er spent så klart... og redd.... Hadde litt mensmurring i magen også igår, men dette er over nå... MEn vi krysser fingrene og tærne og alt annet vi kan krysse for at det er fullt liv der inne og alt ok!!! )))
gutteklubben grei Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 En solskinnshistorie til! Jeg fikk småblødninger i uke 11 og ble sendt til tidlig UL, her var det liv ja! Holdt på å småblø i tre måneder jeg, ble såklart lei det, men alt gikk helt fint! De fant aldri ut hvor blødningene kom fra...........
Lemonia Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Da benytter jeg anledningen til å dele min egen solskinnshistorie. Jeg har hatt spotting og småblødninger (alt fra gammelt brunt til friskt blod, og 3-4 ganger også små klumper koagulert blod) _hver_dag_ fra uke 4. Jeg er nå 12 uker i morgen, blødningene sluttet for to uker siden og tre UL har vist at alt er i skjønneste orden. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå