Reveenka Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Nei, akkurat nå ere visst bare deg og meg her. Veit ikke hvor alle dem andre som er snille er henne, på jobb eller no sånn kansje.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg vil gjerne være med å leke! Jeg kan være rampete også.. Men som regel er jeg snill..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Snille barn og barn fru blom, tror ikke det er så mange av dem her, men en gjeng rampete og halvgale damer;-D Og snille er vi!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Noen som vil være med å ta en is da? I spandere...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Åhhh...........skulle gjerne gjerne, men er stuck her og det er jo ikke der lizzom...............ikke sant..............dah!!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Vi kan jo ta en virtual ice.. Jeg kan beskrive hvordan det smaker og du kan lukke øynene og tro det er du som smaker den... Har aldri prøvd, men det kan jo funke.. Ijaffal for meg, som sikkert må spise minst 3 iser!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Hahahahaha............ja det får`n si var pent gjort av deg:-)))) Men ok da! I mangel av en ordentlig is, så er jeg glad i jordbær og sjokolade, sånn med solbær inni er også nydelig.............klarer du det da???
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Da har jeg benket meg med en stykk sol-is og en krone-is med jordbær og en Royal triple coated (3 lag med sjokolade) Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (må være litt stille, for sjefen min tror jeg driver med noe helt annet enn å spise isen jeg har hentet...) mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Yezz Yezz Yezz........kaster på håret og tar imot SOL-ISEN!!!! Namnamnam..............jeg er glad for at den er tilbake igjen:-)))))
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 Jeg vil ha akkurat det samme som hun fikk! (peker på Attpåklatten :-)™)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 Ikke de orange og hvite strømpene mine heller!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå