Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Får de melk å drikke til alle måltider, eller bruker dere vann til noen og melk til noen? Eller får de melk å drikke utenom.. Hvor mye blir det iløpet av en dag? Er usikker på hvor mye melk de trenger nå i forhold til vann..
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 vi gir somregel litt melk på morningen, av og til lunsj og somregel til kvelds. kommer helt an på. prøver å ikke gi for mye hver dag så ser det litt an.. gjennomsnittlig blir det sikker 3-5 dl til dagen. han eelsker melk:)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Jenta mi er 18 mnd får 130 ml til frokost, 100 ml til lunsj og 130 til kvelds. Resten er vann. Er litt melk i mat også derfor jeg ikke gir mer.
missy mamma til jonatan Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 gir han melk ca 3 ganger til dagen
Gjest bissen Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Er det ikke sånn at de ikke skal ha mer enn 4 dl dagen da? Mine blir harde i magen av for mye melk. Men minste tvillingsnuppa får mer melk enn størstejenta fordi hun må legge på seg, hun får H-melk med masse malt og næringsdrikk i, til hvert måltid..vann inimellom måltider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå