Gå til innhold

huff blir så ueikker!! hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså bf skal ha snuppa på samvær i helgen (hennes andre gang) å han skal ta henne med seg 4-5 timer i bil (konfirmasjon)

den er greit, problemet mitt er at bf ikke kommer hjem før på mandag, å de drar i morgen..

hun er bare 7 mnd..

jeg synes det er for lang tid, å sa det til han. han ble litt snurt, men det er familien hans som kommer til å bli hysteriske:(

ingen av de tenker på hva som er til det beste for jenta, kun seg selv..

jeg ser faktisk frem til en "fri" helg, men ikke på bekostning av jenta!!

jeg har tatt kontakt med fvk for å få råd der, men de skulle ringe tilbake i 12 tia..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men kjenner han ungen godt utover den forrige samværshelgen? hva er normal samværstid da? fra fredag til søndag? er jo bare en dags forskjell i såfall. jeg er ikke alenemor, men blir det kanskje snart, så har ikke den beste peilingen. hvis han er flink med ungen har det vel ikke noe å si, men om magefølelsen din sier noe annet.. ja da vet jeg ikke om jeg ville gjort det. familien må kanskje greie å hjelpe han litt?

Skrevet

snakket med fvk nå, å de anbefaler meg å gå etter magefølelsen min.

husk en dag ekstra er mye til så små babyer + at de skal reise bort (blir både nye folk og plasser å forholde seg til)

fvk støtter meg fullt ut på at det er mye til en baby som ikke har hatt så mye samvær med bf fra før.

Skrevet

Trodde ikke det var annbefalt med en hel helg når de er så små som 7 mnd. Jeg ville ikke vært borte så lenge fra en så liten unge.

Skrevet

HI her

enig! men vil ikke være vrang heller..

men det ordner seg. bf drar lørdag i stede, å kommer hjem mandag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...