Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 hei! jeg og mannen har vært sammen i 10 år. jeg var vel 21 da vi flytta sammen. da hadde vi vært elskere i 2 år. jeg for min del rakk å "rase i fra meg" før vi bestemte oss for å satse på forholdet. han derimot har vel hatt sex med 5 jenter (inkludert meg) og var sammen med alle de han hadde sex med. for en tid siden, begynte han å få masse komplimenter fra en jente på jobben sin, og han ble selvfølgelig smigret av dette ( det er vel noe begrenset hvor mye jeg skryter av han i hverdagen). i tillegg har vi hatt en tøff periode i forholdet. vi har en unge som blir 2 i sommer, pluss jeg har termn om 2 mnd. vi krangler om så og si alt, og vurderer å gå fra hverandre. (flytte fra hverandre for en periode, gå til familierådgivning og se om vi vil satse på forholdet. det er nok noe begge vil, men har blitt litt mye for oss) jeg ble ganske så sjalu, noe jeg aldri har trengt å vært tidligere. men vet at han etter en bytur ble med henne hjem. han sier at det ikke egentlig skjedde noe. de lå i samme seng en stund, men sier han ombestemte seg og gikk å la seg på sofaen. hun dama drev og sendte han masse meldinger og håpte visst en peirode at det skulle bli slutt med oss. (MASSE STYR, som ikke går an å skrive alt om her) vi har alltid hatt et godt sexliv, han tenker alltid på meg, og jeg får både indre og ytre orgasmer sammen med han. problemet er at nå begynner han å snakke om "hva med et fritt forhold". han påstår at han ikke vil ha sex med hun dama på jobben, men finne en tilfeldig partner på byen. bare som et krydder i hverdagen. tror det plager han at han ikke har prøvd dette før. men jeg merker at jeg tror ikke jeg ville taklet dette. blir vel for sjalu og vil vite alle detaljer. skjønner ikke dette. jeg hadde faktisk ikke hatt problemer med å gjøre det samme selv, men siden jeg ikke vil at han skal gjøre det, lar jeg det jo selvfølgelig vær. noen her som lever i et fritt forhold? hvordan opplever du dette i forhold til sjalusi? i tilegg er det jo litt dårlig timing da, syns jeg, siden jeg er jo gravid og skal ha baby snart. tror neppe jeg ville funnet meg en mann som ville hatt one night stand med meg nå, for å si det sånn, hehe. på en måte vil jeg jo at mannen skal få oppleve dette, og mulig jeg ville klart å glemme det etter hvert. men faktisk tror jeg han ville fått mer problemer i ettertiden. han er jo egentlig ikke typen til å gjøre sånt. uff ble litt langt dette. litt frustrerende situasjon. håper noen kan komme med noen oppmuntrende tilbakemeldinger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå