Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke så mye jeg nå.. En venninne av meg susser babyen sin på munnen.. -uuuuuuuuuuuusj så eeeekkelt synes jeg, med snørr og sikkel og masse ekle andre bassilusker!

Eller er det helt vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke du riktig klok?

Det er helt normalt å kysse barna sine, om det er på munnen eller kinnene. Basiluskene må man leve med uansett.. Smårollinger holder seg ikke for munnen og slik når de hoster og nyser...

Skrevet

Veit atte mora til ungene til typen gjør det med den yngste, eller egentlig ere vel sånn atte det er ungen som vil det da. Men det er jo hennes egen unge da, viss du skulle gjort det med ungen til venninna di hadde det sikkert ikke vært no ålreit?

Skrevet

Dere lurer ikke en rev som har blitt lurt før, for profilen var den samma på begge nicka deres...

Skrevet

Susser ikke du onga til typen din du da? Jeg susser alle onga mine, om det er mine, hans eller våre... Klarer ikke holde styr på hvem som er hvems likevel..

Skrevet

Haha! Ja, dere unge mødre er sannelig noe for dere selv! ;-)

Skrevet

Hei hei.. Jeg er da en moden og ansvarsfull mor på hele 22 år!!!

Skrevet

Ja, det er jo sant - men prinsessen da, det er jo bare banet!

Skrevet

Lurer litt på om hun kan være litt blond jeg?

Skrevet

Snørr er godt, jeg sier snørr er godt!

Og enkelte mener at snørr er sunt, så hvorfor ikke bruke det som mellommåltid????

Skrevet

Ja, det har jeg sannelig lurt på. Lurer på om vi kanskje kan bruke deg i vårt nye sensorikkpanel, for å smake på nyutviklede produkter..

:o)

Skrevet

Hoooiiii - velg meg, velg meg!!!! Jeg liker jo også snørr, det sa prinsessen ;-)

Skrevet

Yezz;-DDDDDDDDDD

Du vet, er man født optimist, så prøver man å finne noe positivt med alt. Og når jeg en sjelden gang ikke klarer det, ja da er det for jævlig og ikke verdt en krone!!!

Og blond og blåøyd og ønsker å være litt naiv.......for det gjør verden litt mildere.......og alt det der............;-D

Skrevet

Dere hadde så gode argumenter begge to, så jeg tar dere med begge!

Men la meg advare dere, snørr med omega 3 er kanskje ikke den beste kombinasjonen når man er fyllesjuk. Så det blir ikke noe sensorikkmøte dagen etter dere har hatt grillfest hos Dailis!

Skrevet

Men masse omega 3 dagen derpå er jo bra:-)))

Glugg glugg glugg glugg....................raaaaaaaaaaaaaap;-D

unnsyll................;-D

Skrevet

Omega 3 er bra uansett dag, sted eller tid! Men alt med måte der også.. Hilsen erfaren smakstester..

Forresten: Sol-is med OMega 3 hadde det vært noe?

Skrevet

Absolutt:-)

Som sagt, om jeg kunne sluppet å rape det i timesvis etterpå så er det supern:-)

Skrevet

Man slipper jo det! Nå kan du spise brød med Omega 3, yoghurt med Omega 3, drikke juice med omega 3!

Neste blir vel IS og Brus.. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (nyter siste rest av Royalen) MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (shjefen hyscha på meg.. tror tunga begynner å bli litt nummen av all denne isen.)mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Skrevet

Hahahaha, du er vel helt bedøvet av all den kalde isen!!!

Og jeg, kjøper jo juice med omega 3 må skjønne. Men youghurten har jeg ikke smakt ennå.

Men så tar jeg mine tilmålte kapsler med EyeQ, trofast, hver eneste dag og har gjort i årevis................kanskje det er derfor jeg føler meg lykkelig? Tror du det! At hjernen min har nok fettsyrer og at verden ser glad og lyserosa ut:-)))

Skrevet

Syns kansje dere ikke sku prate sånn bak ryggen på meg når jeg ikke er her inne ass. Om jeg er blond, så gjø'kke det no, vel? Å bare så dere veit det, så LIKER typen min blonde damer.

Men er jo'kke ekte blond da - men det går med himla mye farge for å si det sånn, for atten ska tru det - på hue, under arma, på arma, på beina bare for å nevne noen av dem steda som må farges lissom.

Skrevet

Dritlekkert Prinsessin!!!

hahahahahaha...............;-D

Skrevet

Typen min liker også blonde damer.

Tror ikke de mente å erte deg da. det var nok bare for å provosere deg til å komme tilbake! Og jammen kom du ikke også!

Skrevet

Oj da, sorry asss. Det vakke meningen å fornærme deg prinsessa! Iiiiiinskild!

Håper du får en artig kveld.. det e'kke i dag du skal farge håret?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...