Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Har gått 50% sykmeldt i over 8 uker, så for to uker siden la jeg inn handkeldet og sykmeldte meg 100% Da synes jeg har tøyd meg lenge nok på jobb. PGA jeg ville ikke blir så tidlig fult sykmeldt. Men når jeg da blir værre til lengre utti svangerskapet så er ikke denne jobben noe bra for meg. Jobber i produskjon der ejg må stå på harde betonggolv(har matte å stå på men hjelper lite) Og MÅ stå på den arbeidoppgaven uten å kunne ta noen pause eller sette meg ned før det er matpause. Det er veldig beladtende for bekkenløsninga, og det er ikke rå å tilrettelegge for bekkenløsning heller. HAr fått stå der det er misnt belatende for bekkenet da..tilrettelagt så langt det er mulig, men nå sliter jeg jo å stå der også. Så da jeg var med legen for 2 uler, ville hun sykmlede meg kun 2 uker og vurdere på nytt. For hun mente det var bedre jeg var på jobb 1-2 timer istedet for å ligge på sofaen å slappe av. Jeg har 2 unger fra før, en mann som er vekke i uker pga jobben, og har jo et hus og holde reint. Joda hun ville helst jeg skulle ha avlastning hjemme da. Men er ikke lett når familien min ikke bor her, og min svigermor har jeg ikke så nært forhold til. Så jeg må nok ta det groveste husarbeidet ja. MEN jeg har langt fra strøkent hus for det greier jeg ikke. Prøver å holde det noen lunde ryddig vakser klær og tømmer oppvaskmaskina osv. Bare av det lille der så kjenner jeg det i bekkenet at det verker. Støvsuger 2 gagner i uka for å pare bekkenet mitt..burde ha støvsuget oftere, men det er ikke så godt. Nå som jeg har vært 2 uker sykmeldt er jeg bedre, men jeg blir værre visst jeg gjør litt for mye hjemme. Da jeg jobbet halve dager 3,5t så hadde jeg vondt fra jeg la meg til jeg sto opp til jeg la meg osv. Så min beste behandlign er å få ta det med ro hjemme og kjenne på kroppen hva jeg klarer å gjøre hjemme. Så får jeg bare ta det med ro når det verker for mye. På jobb så MÅ jeg stå der å jobbe til pause pga noen MÅ avløse meg fra der jeg står før jeg kan gå noen plass + jeg verker skikkelig i bekkenet etter jobb Så hvordan få denne legen til å forstå det beste for meg er å IKKE jobbe? Jeg gruer meg til legetimen idag. Føler jeg må krangle meg til full sykmelding. Hvorfor skal jobben gå foran helsa mi? Hvorfor skal jeg være på jobb for så å bli værre i bekkenet, når jeg kan gå hjemme å bli litt bedre? Noen tips ?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Uff ble noen skriveleifer her..Leste igjennom nå Men regner med dere forstår hva jeg mente likevel Skriver litt fort og leser aldri igjennom før jeg poster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå