Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 med å fortelle til familie og venner at dere var gravide? Min venninne ventet nesten til hun var 3 mnd på vei..... Sist jeg var gravid var jeg nesten 3 mnd på vei da jeg fortalte det, men det var fordi jeg ikke oppdaget det før jeg var to mnd på vei. Så var jeg litt redd for å fortelle det til mine foreldre siden jeg nettopp hadde fylt 18.... Er jeg gravid denne gangen er jeg usikker på hvor lenge jeg klarer med å vente med å si nyheten, hehe Denne ganger er det jo planlagt og det kan godt hende jeg er gravid nå, gleder meg til testingen
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 1 gang, uplanlagt..var 2 mnd på vei, fortalte det da. 2. gang, planlagt fortalte det med en gang testen ble positiv 3. gang, planlagt med en gang testen ble positiv (til mor sa jeg det før, var helt sikker på jeg var gravid)
Bubba75 Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Fortalte det vel da jeg var 5-6 uker på vei begge gangene. Var så kvalm at det var helt umulig å skjule det noe lenger enn det. Bestevenninnen min fikk vite det med en gang.
Mummimamma;-) Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 1. gang, ble avslørt etter 8 uker pga store pupper og neitakk til vin. 2. gang, husker ikke helt, men tror 8-9 uker. 3. gang, de første fikk vite det i uke 8, noen vet det fremdeles ikke (uke 11 nå)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Fortalte det da jeg var 8 uker.. Var så kvalm og vond at syntes det var bedre og fortelle det Folk tippet seg jo fram til det likevel..
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Nr 1: Fant det ut da jeg hadde passert 7 uker, fortalte det første gang vi var hos de vordende besteforeldrene (uke 8-9), og lot dem fortelle til resten av slekta. Nr 2: Positiv test 4 dager før ventende mens, rett før vi skulle på ferie. Var på en ukes ferie, deretter fortalte vi det til slekt og venner når vi kom hjem. Nr 3: Var vel ca 5-6 uker da vi fant det ut. Fortalte det så fort sjokket hadde lagt seg og vi skjønte selv at vi var gravide igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå