Gå til innhold

Vitsetråd=) fortell den beste vitsen du kan!

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Jeg kan bare stygge vitser da, men får ta en av de mindre stygge...=P

det var en gang at Bush, Hillary Clinton, Paven og en skolegutt satt på et fly. Flyet fikk problemer med motoren, og de måtte hoppe ut i fallskjermer. Problemet var at det bare var 3 fallskjermer i flyet.

Hillary clinton sa: Jeg er kona til en ekspresident og stiller til presidentvalg selv. Jeg må ha en fallskjerm. Så tok hun en, og hoppet ut.

Bush sa: Jeg er verdens mektigste mann og USA's president, verden klarer seg ikke uten meg. Så tok han en fallskjerm og hoppet ut.

Så var det paven og skolegutten igjen. Paven sa: Jeg er en gammel mann og har fått utrettet mye i livet, du er ung og har hele livet foran deg. Ta fallskjermen, du.

Skolegutten sa: Slapp av gammern, det er fallskjermer til oss begge - verdens mektigste mann hoppet nettopp ut med skolesekken min...

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var en mann med slips

skal jeg fortelle deg en a`n?

fy fa`n

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Må fortelle to til når jeg kommer på den:

Det var en gang en fattig mann som var ute i skogen for å hogge juletre. Så kommer nissen forbi. "Står du her og hogger trær?" sier nissen. "Ja, jeg har ikke råd til å kjøpe juletre" svarer mannen.

Nissen smiler og sier at siden det er jul, skal han få 3 ønsker. Mannen ønsker seg diamantring til kona, leker til ungene og en jaguar til seg selv. Det er greit, det eneste kravet er at nissen må få pule ham i ræva først. Jaja, tenker mannen, det er vel verdt det, og drar ned buksa. Nissen jokker på og gjør seg ferdig, ser på mannen og sier "er du ikke litt gammel til å tro på julenissen?"

det var en gang en lastebilsjåfør som het kjell. Han var på sin vanlige rute over fjellet, da han så en nonne som haiket i veikanten.

Han plukket opp nonnen, og de kjørte videre. etter en stund sier kjell: "er det ikke litt kjipt å være nonne og ikke kunne pule?"

Nonnen sier at hun har lov til å pule så lenge hun blir tatt i ræva.

Mannen nøler litt, men spør til slutt om de ikke skal ta seg en tur bak i lasterommet.

Som sagt, så gjort, og kjell puler nonnen i rumpa.

Mens han holder på begynner han å synge, som han alltid gjør i bilen, "Jeg heter kjell og kjører over fjell".

Så stemmer nonnen i: "Jeg heter knut og har kledd meg ut".

Haha=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...