Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til dere som brukte det til de små, når begynte de å sitte i den? Og hvilken vippestol anbefaler dere isåfall?

Har jo hørt begge deler angående bruk av vippestol.. Men jeg vurderer å kjøpe til snuppa mi så hun kan bruke når hu blir eldre. Hu er bare 3 uker enda ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jg begynte og bruke vippestol da lillegutt var 2 mnd`er.

Kjøpte en fra babycare på refleks som jeg er kjempe fornøyd med.

Den kom også kjempe bra ut i test.

Det følger også med en lekebøyle som henger over,kan bytte ut lekene og mini syns den er kjempe morro og sitte i:=)

Kostet 499.-

Skrevet

Vi tok vår i bruk da hun var 10 uker. Kunne helt sikkert tatt den i bruk før,men jeg hadde glemt jeg hadde den.. ;)

Vi har BabyBjørn og er kjempefornøyd med den.

Nå er hun 4 mnd,og vippestolen er like populær. Har kjøpt de trelekene som er tilbehør,og da kan hun sitte der lenge... :)

Skrevet

Hm lillegutt var vel rundt 8 uker kanskje? Husker ærlig talt ikke hehe :)

Kjøpte den på Rudo på Grønland i Oslo, det er et svensk merke som heter Segr. Veldig fin som kan legges helt ned i ryggen og velge om man vil ha på vippefunksjon eller ikke.

Jeg spurte fysio på helsestasjonen om dette; hun sa det går helt fint, men alt med måte! Man lar jo ikke ungen sitte der i mange timer + babyer sier fra om de ikke liker situasjonen!

Vi pleier å ta med stolen om vi skal til f.eks besteforeldre - da kan lillegutt sitte der når vi spiser middag etc. Han storkoser seg nå for han ser alle, får masse oppmerksomhet og får til å vippe selv!

Skrevet

Takker for svar =)

Skal ivei idag og se på vippestol. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...