Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er de ødelagte nå? Nå bruker jeg innlegg, men gjorde jo ikke det i begynnelsen... Går ikke bort på 40 grader med vanish og tør ikke vaske de på varmere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd med nylonvask? Det er i blå, gammeldagse tuber og kjøpes i matbutikken. Gni det på flekken, la det ligge litt og vask på vanlig måte. Det hjelper mot det alle meste!

Og nei - vask for all del ikke bh'en på varmere enn40 grader! Da blir den i hvert fall stygg!

Skrevet

Nei, det har jeg ikke prøvd - har ikke hørt om det engang :P Så det er et tips det er verdt å ta med seg! Kom på i sta at jeg må jo få vasket ullinnleggene jeg har kjøpt også og det går vel ikke noe lettere av på dem... Kan jeg bruke nylonvask på ull også?

Skrevet

Ja, jeg tror det, men jeg bruker alltid Milo på ull, jeg da.

Nylonvask er forresten suverent på grønske, også! Og til å pusse vinduer med!

Skrevet

Okei, dette vidunderet må jeg få i hus!

Bruker egentlig Milo jeg også, men jeg skjønner ikke hvordan det skal ta melkeflekkene... For ull tør jeg ikke ta på mer enn 30 grader på ullprogram...

Skrevet

Jeg kokte min BHer da jeg ammet jeg.. Lakk så med melk at jeg bare måtte. Følte jeg måtte drepe bakteriene som blir i gamle melkerester der. Blei ikke sånn veldig stygge, mer enn dei blei ved veldig mye bruk. Kjøpte meg gode og dyre amme bh'er som tålte veldigt mye. Har brukt de til to barn nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...