påtjukken Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 hei. eg er forlover og lurer på om noen har tips til utdrikkingslag?? vil ha mangen tips, og vet du noe spes på stord så vil eg gjerne høre det og:)
Hege_mor til 2 Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 hei.. vet ingenting om stord.. men jeg ble vekt opp på morgenen, der to av mine veninner kom å hentet meg og sa jeg skulle på spa.. jeg skjønte ingenting, de sa at det var så mye som var hendt med meg i det siste at jeg fortjente det! (min svigerfar døde av kreft, sykdom og mye styr) vel jeg tenkte ikke mer på på det.. og etter en time på spa, dro vi å tok en kaffe, tiden gikk og jeg begynte å stresse med å komme meg hjem til ungene og mann.. da jeg kom hjem (uten noe aning om hva som kom til å skje,) gikk jeg inn i stua og der i sofaen satt alle mine venner... og spisebordet var gjort om til langbord og pådekt.. Jeg fikk ikke summet meg før en veninne som jeg ikke viste var hjemme hoppet opp fra bak sofaen og kom bort til meg og gidde meg en klem.. Velkommen til ditt utdrikkningslag! derretter spratt de champanjen, og kom med en gave (prinsesse sett; krone, smykke ring og øredobber) derretter spiste vi nydelig lunch. Jeg fikk beskjed om å ta med meg svart undertøy og varme klær (det var på vinteren) Så fikk jeg bind forran øynene og vi kjørte til en gård (tilhører min vennine) der satt vi i grillstuen i masse timer, rå koselig. så fikk jeg i oppdrag, jeg måtte fange en ku, melke den og lage hvite russian med melken. (den ble faktisk god) så hoppet vi i høyet. så var det bind forran øynene igjen og på ny kjøretur, da dro vi til en plass de har badestamp bastu og slike ting. Det var sne, tente lykter.. så ut som i et eventyr.. På med det svarte undertøyet og oppi badestampen, stjerneklart og fullmåne. så ble det servert pizza også dro vi ut på byen med prinsessesett som jeg hadde bært hele dagen.. Med en vrikket for, kadaver full, ble jeg først hentet av ambulansen i 3 tiden, så kom politiet med min alt for fulle nåværende mann og hentet meg oppe på legekontoret og vi ble kjørt hjem! Jeg ble seriøst drukket ut!!! Og jeg var storfornøyd med dagen min!
påtjukken Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 det hørtes jo kjempe kjekt ut:) takk for tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå