Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla begynte på stor avdeling i dag, og jeg fikk med månedsplanen hjem. Den var en gedigen skuffelse. Der står det bursdager, turdager og dager bhg er stengt. Ellers står det samling og aktivitet, men ingenting om hva slags innhold som er i feks samlingsstund. Var ikke fornøyd med månesplanen på småbarnsavdelingen heller, men den var jo fantastisk i forhold til denne. Hadde forventa noe mer med tanke på at den nye avdelingen er den eneste på huset som faktisk har førskolelærer. Er det ikke meningen at vi skal vite hva barna våre driver med i barnehagen eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er vår mnds plan også, men vi får også et månedsbrev med hva de skal snakke om og fokusere på den måneden.

Skrevet

I jr sin bhg får vi månedsplan som ser ut som den du har fått - men så henger det en detaljert ukeplan på tavla til avdelingen.

Jeg regner med det er fordi de ikke detaljplanlegger en hel mnd om gangen nøyaktig hva de skal drive med - og for å kunne tilpasse aktivitetene til værmelding, antall voksne, sykemeldte, vikarer etc

Skrevet

Ja, pluss månedsbrev også ja. Hva de har gjort, lært - og hva fokuset blir neste mnd. Jr går på en avdeling med kun 4 åringer.

Skrevet

Får samme type i bhg her også, pluss ett månedsbrev hvor det står litt om forrige mnd og den mnd som kommer (hva de vil fokuserer på, utdyper litt mer om turer osv)

Du kan jo spørre om de har noe mer konkrete planer?

Skrevet

Kanskje jeg skal vente litt før jeg hopper i taket da.. :) Ingen som har sagt noe om noen ukesplan eller månedsbrev, men det kan jo dukke opp etterhvert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...