Asobi Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Høres jo komisk ut, men jeg har så vondt i høyre storetå slik at jeg ikke klarer å gå. Skulle hatt noen krykker;) Klarte ikke la være å le når jeg ringte legekontoret for å få en time, men det er egentlig ikke morsomt. Har ikke tråkket over eller noe slikt. Fikk bare smerter i tåen da jeg var ute og gikk i går. Tenkte det skulle gå over av seg selv, men i dag er det verre. Jobber fortsatt og skal ha jobbehelg nå, men det ser dårlig ut gitt....Kan dette ha noe med graviditet å gjøre? Er i uke 31 og har jo blitt tygre. Har også vann i leggene og har hatt litt kramper om natten?? Noen som har opplevd det samme?
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Unnskyld, men må le av overskriften! Hehe! Har ikke vært borti det samme i tåa, men i fingrene. Fikk plutselig en god del vann i både føtter og hender, og med det kom det smerter i leddet(ene) i fingra iallfall. Begynte jo å lure på om jeg hadde fått leddgikt (veldig mange i familien som har det) men syntes jo det var litt tidelig (i forhold til alder) å få dette da! Men kan da være greit at legen ser på det:) Lykke til:)
Asobi Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 Ja, jeg har ledd jeg også. Fikk svar hos legen og hun trodde det var urinsyregikt. Hadde ikke akkurat regnet med det gitt...
pusi og lille pusi:) Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 æ fikk plutseli ont oinner foten for noen uke sia, å d viste sæ å være en slags betennelse.. som legen ikke kan gjøre nåkka me for d trengs en kortison sprøyte... så kan være d du åsså har fått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå