Gjest Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hvis dere ikke har fått svar har dere nok ikke fått plass. Avslagsbrevene er nok rett rundt hjørnet...
heisand? Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 både sønnen til bror i bærum og jeg i oslo har ikke fått svar. jeg må være aktiv jobbsøkende og enslig mor som jeg er for å få bedre prioritering. men kan jo ikke søke jobb før jeg har fått barnehageplass
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Slenger meg på hun over her. Dere har nok ikke fått plass, da. At broren din i bærum heller ikke har fått svar, tyder jo bare på at han heller ikke fikk plass
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Vi fikk svar rett etter påske, og både andre og tredje opptak har vært. Ring familiebhg og hør om de har fått noe ledig, mange som går over i vanlig bhg til høsten og disse plassene pleier ikke være med i hovedopptaket. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå