Gå til innhold

barnehageplass i oslo


Anbefalte innlegg

Skrevet

får vi svar snart? vestre aker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere ikke har fått svar har dere nok ikke fått plass. Avslagsbrevene er nok rett rundt hjørnet...

Skrevet

både sønnen til bror i bærum og jeg i oslo har ikke fått svar. jeg må være aktiv jobbsøkende og enslig mor som jeg er for å få bedre prioritering. men kan jo ikke søke jobb før jeg har fått barnehageplass

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Slenger meg på hun over her. Dere har nok ikke fått plass, da. At broren din i bærum heller ikke har fått svar, tyder jo bare på at han heller ikke fikk plass

Skrevet

Vi fikk svar rett etter påske, og både andre og tredje opptak har vært. Ring familiebhg og hør om de har fått noe ledig, mange som går over i vanlig bhg til høsten og disse plassene pleier ikke være med i hovedopptaket. Lykke til!

Skrevet

Jeg har fått svar på 3barnehager..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...