Gå til innhold

Akutt 30 års krise :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den slo inn akkurat nå...

Jeg har rynker i hele fjeset, på kinnene i panna rundt munnen og sånne oldemorrynker over munnen..... og jeg er jo bare 15 år...

oi oi oi oi oi ... gammel og grå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-)

Jeg tenker du er helt nydelig med et lite dryss av livserfaring fordelt utover ansiktet.

Sånt gir karakter og gjør at folk ser spennende og interessant ut :-)

Selv om de bare er 15 år, altså.

Skrevet

åjaaaaaaaaaaaa er det sånn det er, ja da er jeg nok av de vakreste i dag i alle fall :-)

Skrevet

Bare vent til du blir 17 og ansiktet bruker tid om morgenen før det blir seg selv :o)

Hver alder sin sjarm serru!

Skrevet

må det liksom brettes seg ut som en blomst da?? når man blir 17 altså....

Skrevet

Nei, det er liksom nesten litt for stort på ett vis.... og rynker og furer synes veldig godt før det strekker seg på plass.

Men ikke før du blir 17 altså :o)

Skrevet

men det høres jo nesten ut som et NEWTON-eksperiment så nå gleder jeg meg til jeg blir 17 år og nesten oppblåsbar!

Skrevet

Ja, bare gled deg :o)

..i vår familie er Newton han fyren som har et program som kommer etter Barne-tv på søndager. Hva programmet heter er litt usikkert, men fyren heter iafall det!

Skrevet

haha..... han blir sikkert glad for å hete det også han :-)

Skrevet

Jeg har tenkt at tipset er å bli litt feit jeg. Mamman min er veeeeldig tynn og veldig rynkete, eller strekete som lillebror sier. Hvis man fyller på med litt fett, så blir det ikke fullt så mye hud til overs. Derfor spiser jeg sjokolade og skolebrød de aller fleste dager. Ikke fordi jeg mangler viljestyrke eller er sukkeravhengig, men fordi jeg ikke skal være tynn med altfor mye hud.

Skrevet

Det er min erfaring også at en skal fylle ut skinnet litt :-) Da holder det seg stramt og fint og man føler seg vell og vakker.

Skrevet

jeg hentet meg en pose potetgull og en skål med dip jeg, så får vi se om det virker ;-))))

Skrevet

Nei, jeg må virkelig skuffe dere der, damer!

Jeg er ikke for tynn, på noen som helst slags måte. Mankan vel si at jeg har forsøkt å fylle i de strekene som Maud prater om, men det hjelper ikke for den "gummimaska" altså!

Men at skolebrød og sjokolade og is og mat og kaker er veldig godt? Helt klart godt, men det hjelper ikke på ansiktet når man blir 17 :o)

Skrevet

Det virker har jeg også hørt.

Og som Mauds lille gutt kaller rynker, den har jeg også fått servert fra en niese..."tante,hvorfor har du sånne striper i ansiktet som bestemor har?" Og da hun da i samme slengen mente at jeg hadde så bustete hår at fuglene kunne bygge rede i det....da var det kilestraff og vannkrig ;)

30 års krise er ikke til å spøke med,kos deg med å fylle ut løst skinn...og leste forresten i VG i går,at nå kan man få kjøpt rumpe-BH til slappe hengerumper...hahahahaha....

Skrevet

Ikke ta fra meg livsløgnen min da! Jeg hører ikke på deg ;-) Du hadde sikkert være enda mer strekete uten skolebrød og sjokolade. Det velger jeg å tro...

Skrevet

Helt klart mer strekete. Bestemoren min er jo bare strek på strek og hun har gjort en veldig god jobb med å fylle de ut :o)

Nei, jeg er enig med Ibsen og skal ikke ta livsløgnen fra deg!

Skrevet

Sorry dritgrei. Jeg syns ikke synd på deg en plass!

I og med at jeg er nærmere 40 enn 30, jeg mener nærmere 20 enn 15, så tenker jeg at du er rene ungfolen :)

Skrevet

Jeg er bare 25, men har fått sånne fine livslinjer også =o)

LIVSLINJER!

Det var da et pent ord??!! Fant på det selv O:o)

Du kan få låne det ;o)

Skrevet

Da må du sette deg rolig ned og høre på den låta til han som synger "Noen ganger er det ålreit...". Han har en låt der han beskriver linjene og strekene i ansiktet til kona. Nyyyydelig!

Jeg er 40 og kan love deg at til tross for noen grå hår og at det krever heavy jobbing for å motvirke tyngdekraften (men det er ikke umulig), samt en noe slitsom runde med 40-årsrise, så er det faktisk mye flott med å blir voksen.

Og det er faktisk sant at sex-livet blir bedre og bedre for oss jenter når vi runder 40 :)

Du er ikke gammel og grå, men vakker og erfaren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...