Gå til innhold

Ang bruke av mobiltelefon (link)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dinside.no/php/art.php?id=530176

Hva synes dere om dette???

Heldigvis kan det gå mange dager mellom hver gang jeg prater i telefonen og jeg har aldri hatt mobilen i lomma,mens jeg er graivd.

Hva tenker dere andre om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, kjipt... Jeg snakker nok i telefon halvtime til time pr dag da jeg bor så langt fra gode venner og familie....

Men men, denne artikkelen vil nok aldri hindre meg å ringe eller ta telefonen som jeg bruker.

Skrevet

De sier jo at de vet jo ikke om dette stemmer da det bare er en undersøkelse som er gjort,selv om den er stor,men det jeg tenker mest på er at jeg er glad for at jeg ikke har mobilen i nærheten av magen.

Har en bare mobiltelefon og ikke hustelefon,så har en jo ikke noe alternativ hvis en skal snakke med familie og venner.

Skrevet

Jeg er en mobildame som bruker handsfree. Hm.....litt skeptisk til undersoekelsen kjenner jeg, men tror samtidig at om 20 aar vet man mye som man burde visst i dag, akkurat som gravide for 20 aar siden gjorde ting man ikke ville gjort i dag. Dette med staaling er noe man kommer til aa finne ut ganske mye om i aarene som kommer.

Jeg kjenner nesten fysisk naar jeg bruker mobil, saa jeg har faktisk vaert forsiktig med dette med naerhet uten at jeg egentlig har tenkt over det. Holder jeg en mobil helt inntil oeret i en halvtime saa merker jeg det paa et vis, saa det gjoer jeg nesten aldri, og ved handsfree, saa er mobilen aldri naer magen eller i en lomme, men alltid paa noe ved siden av meg, enten jeg er i bil eller andre steder.

Jeg tror likevel det skal noen undersoekelser til, over tid, foer man kan si noe sikkert, men man skal likevel ikke kimse av dette. Det er nye funn og aa avfeie helt blitt litt naivt det ogsaa.

Fortsetter mobilbruk jeg, men som foer, med handsfree osv.

Liker forresten personlig ikke disse monsterne av noen handsfree med antenner osv som man setter paa oerene (mest menn som liker disse da) og sverger til innebygd i bil eller disse foerste som kom, med ledning og en oerepropp med skumpute over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...