Gå til innhold

Jeg børster støv av rockeringen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en slik en for leeenge siden.

Har (igjen)satt den til side og sett på tv med koseposen i fanget i ukesvis.Ja og blei ikke smalere av det nei.Nå er jeg lei meg pga at verdens beste olabukse ikke passer lenger:(

Nå har jeg begynt med 5 min i dag...kjenner at flesket er mørbanket..husker jeg ble skikkelig blå forrige gangen..Men det tåler jeg.

Det jeg vil fram til er: Jeg har tenkt å måle cm og komme meg inn i den buksa..Det jeg trenger nå er å høre din framgang og gjøre måte med ringen..Vet det er forsvunnet noen cm der ute..

Fortell fortell:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva? er det ingen rockere som har stått opp eller?

Skrevet

Har stått opp men er vel litt i samme situasjon som deg - ikke brukt den noe særlig de siste tre ukene.. før det brukte jeg den i fem uker men gikk ikke ned noen cm. Skyldtes nok for mye snop ja... :)

Men nå skal jeg også ta frem min igjen - så håper jeg på resultater om noen uker! Nå har jeg begynt å trene 3 ganger i uken i tillegg da, så det burde hjelpe litt mer. :)

Skrevet

Så bra at du har funnet den frem igjen!;) Min står også og støver ned nå, og jeg håper den blir stående der til litt uti 09!:)

Skrevet

lykke til Yadda...:) Må nok flere kluter til ja..Jeg holder på å forandre på kostholdet og da,smått om gangen..Og skal begynne å sykle..Stå på da:)

Skrevet

Tvi tvi for det da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...