Little Dreamer Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg kjøpte en slik en for leeenge siden. Har (igjen)satt den til side og sett på tv med koseposen i fanget i ukesvis.Ja og blei ikke smalere av det nei.Nå er jeg lei meg pga at verdens beste olabukse ikke passer lenger:( Nå har jeg begynt med 5 min i dag...kjenner at flesket er mørbanket..husker jeg ble skikkelig blå forrige gangen..Men det tåler jeg. Det jeg vil fram til er: Jeg har tenkt å måle cm og komme meg inn i den buksa..Det jeg trenger nå er å høre din framgang og gjøre måte med ringen..Vet det er forsvunnet noen cm der ute.. Fortell fortell:
Little Dreamer Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. mai 2008 hva? er det ingen rockere som har stått opp eller?
Sivalur Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Har stått opp men er vel litt i samme situasjon som deg - ikke brukt den noe særlig de siste tre ukene.. før det brukte jeg den i fem uker men gikk ikke ned noen cm. Skyldtes nok for mye snop ja... Men nå skal jeg også ta frem min igjen - så håper jeg på resultater om noen uker! Nå har jeg begynt å trene 3 ganger i uken i tillegg da, så det burde hjelpe litt mer.
flypapir Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Så bra at du har funnet den frem igjen! Min står også og støver ned nå, og jeg håper den blir stående der til litt uti 09!
Little Dreamer Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 lykke til Yadda... Må nok flere kluter til ja..Jeg holder på å forandre på kostholdet og da,smått om gangen..Og skal begynne å sykle..Stå på da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå