♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 ... på en måte, TR kom i går. Misforstå meg riktig - jeg skulle mye heller vært gravid ! Men med negative tester på rekke og rad, og symptomer an mass, forandret jeg meg til noe jeg ikke trodde jeg kunne bli. Og hadde TR ventet noe særlig lenger, og jeg hadde tatt flere negative tester, ja så tror jeg at jeg snart hadde vært moden for et aldri så lite opphold på en anstalt... Med sånn fin trøye... De siste par ukene forandret jeg meg sakte, men sikkert, til et "monster" føler jeg nå. Ønsket om at alle symptomer jeg følte, og etterhvert forsinket mens, skulle bære bud om graviditet ble så stor at det overskygget alt annet... Jeg ble helt besatt ! Og det skremmer meg. DERFOR er jeg, på en måte, LITT letta over at TR kom i går. Sånn at jeg kan "begynne på nytt", hvis dere skjønner... Nå skal jeg ikke henge meg opp i antall dager til neste TR/IKM, eller eventuelle symptomer som måtte dukke opp eller noe som helst. Så kan jeg heller våkne en morgen etter en stund og forhåpentligvis tenke at "vent nå litt - er det ikke veldig lenge siden sist jeg hadde TR ?", og finne ut at det er en veldig positiv årsak til det :-D Jeg ønsker alle her inne lykke til videre ! :-)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. mai 2008 NB ! Beklager hvis noen blir fornærma eller noe over det jeg skrev her... Jeg snakker kun om meg selv og mine tanker/følelser her, det er ikke ment om andre her inne... !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå