gladbaby Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg står på mailinglista til Louise Mammaklær på Gjøvik og i dag kom det beskjed om at de har -30 og 40% på masse varer! Bl.a.på alt fra 2wear og ammetopper! Tenkte at flere kanskje blir glade for en slik melding!
HokusPokus&Filiokus Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 så bra! var innom der på mandag og kjøpte litt, men skulle ventet til i dag da..
gladbaby Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 Det er jo veldig bra tilbud, da! Så det kan jo være lønnsomt å gå innom der en gang til selv om du var der på mandag! De pleier jo å ha veldig mye fint og stort utvalg i hvert fall.
oktoberjentene;) Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Flott takk for tipset... jeg har faktisk en tilgode lapp der....
gladbaby Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 Det var et godt tips! Nå har jeg kjøpt mye forskjellig og jamen ble det billig! Ikke alt var salgsvarer, da, men når både skjørt og shorts koster 200 kroner, blir det mye for pengene! Det er forresten en veldig OK butikk med MYE mammaklær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå