Lotta med novembergutt Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hei Jeg er i uke 17 nå (16+1) og i den siste uken så har jeg hatt så vondt i magen. Om jeg trykker på den (ikke hardt) så får jeg en veldig stikkende smerte. Samme når jeg bøyer meg fremover. Vet jo at man kan kjenne stikkende smerte i forbindelse med at livmorbåndene strekker seg, men skal denne smerten forsterkes ved at man trykker på magen? Noen som har det likt?
Glad_mor_85 Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 hei! jeg har ikke sånn noe særlig når jeg trykker på magen, men når jeg sitter litt bøyd med magen får jeg plutselig sånn krampe at jeg må rette meg ut. vet ikke om deter barnet som dytter eller om det er krampe/strekk. har jo gått gravid før, men husker det ikke slik. dette er kanskje ikke til noe hjelp, men slik har jeg det;o)
Jente2011 Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 eg har da samma så deg HI! viss eg trykke nederst i magen så gjer da vondt.. sambo kan kje hola meg rondt elle på magen å dette er veldig ubehageli.. men vett ikkje ka da e.. så eg lure eg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå