Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Svangerskapskløe, svangerskaps forgiftning (heldigvis ikke ille akkurat nå.)Sterk bekkenløsning. Allt dette hadde jeg i sist svangerskap også og fikk så fint fortalt at neida du får et mye lettere svangerskap neste gang. Jammen så jeg smør sist gang spøy jeg og fikk ikke i meg mat i 5 mnd. denne gangen varte det bare i 4 mnd da. Men bekkenløsninga er dobbelt av hva den var sist, kløa forferdelig men vet ikke om den er nok til å få medisiner denne gangen. Svangerskap forgiftning som ligger litt å tipper på om de vil legge meg inn eller ikke. (jeg vil være hjemme da siden jeg har et barn fra før.) I tilegg Har jeg fødsel angst etter behandlingen jeg fikk ved sist fødsel. Har time til samtale på sykehuset neste uke fordi jeg har søkt ks, Og er super nervøs for å få nei. Dette er helt klart siste barnet for meg. Kunne tenkt meg flere barn men klarer ikke flere svangerskap. Angsten er så sterk at jeg ikke hadde fått flere barn om ikke denne kom som et uhell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå