Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Skal ha konto til minsten i sparebank 1 vest. Noen som vet om begge foreldrene må være med, eller om det holder med meg + fødselsattest ?Det er jeg som skal disponere kontoen (ved å ha den underlagt på nettbanken min), men den skal stå i barnets navn.
ariel78 Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Begge foreldrene må signere papirene, men det bør ikke være noe problem at du får med deg papirene hjem slik at mannen din kan signere og levere de tilbake..
Arb.ledig husmor Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Vi måtte begge skrive under, og da har vi begge kontoen hennes inne på vår nettbank.. Måtte ha fødselsattesten også med... Men kan du ik ringe banken å høre da? Men det e enten Sparebank 1, eller Sparebanken Vest...
Fire småtroll Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Det er jeg som har opprettet alle kontoene til ungene her, får bare med papirene hjem så pappaen kan signere... Ikkenoe problem her ihvertfall.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Ok, da får jeg høre om jeg kan ta med papirene hjem. Gidder ikke ringe, for jeg skal ned der etterpå uansett. Bare lurte på om det var vits å ta med fødselsattest etc.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Vi skulle opprette en sparekonto til lillegutt i postbanken, slik at bestemor kan spare på den, og de var veldig strie på at vi måtte være der begge to. Gikk jo evigheter før vi fikk gjort det, ikke så ofte vi begge to har anledning pga jobben til samboer.
_anna_ Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 jag fick ordnat ensam även fast de sa att pappan eg skulle vara med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå