Næsningsfrua Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 God formiddag! Netopp ferdig med lunchpause, og klar for ei økt til :-) Kjennes ut som høstvær ute, blåser kaldt, brrrr....
iznogood Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 god morgen :-) et har sommerpotensiale her, jaffal :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 jeg har en plan om å få den tvillingvogna i dag jeg.... for da kunnejeg brukt solstrålene til noe :-)
Trollmora Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Tvillingvogn er nok lurt med to som er små ) Men er det av det slaget som er stor i bredden eller lengden? Vil du klare å komme deg inn på bussen?
dritgrei hei hei! Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2008 Vi har forhørt oss litt og fått vite at emmaljunga sin vogn går inn i butikker og busser, fordi den er smal nok selvom ungene sitter i bredden, så da har vi fått tak i en sånn en brukt.
Trollmora Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Så bra da! Vi hadde en enkel Emmmaljunga-vogn som ble brukt til ungene, en og en da. Den var ihvertfall såpass bred at den gikk ikke ut ved sidenav de vanlige kassene i matbutikken, men ved handicap-kassen (!) Uansett er det knapt plass for en handlekurv inne i Kiwi sine butikker, så der må man vel sette alt fra seg på utsiden ) Flott å kunne ta seg en tur ut i vårværet, med begge ungene.
dritgrei hei hei! Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2008 ja jeg gleder meg til det!! Jeg gleder meg til å kunne gå inn til byen uten at bekkenet blir helt dust, å kjøpe meg verdens beste kaffe latte :-)
Maud Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Her var det sommer, nå er det høst eller noe sånt. Det regner i hvert fall. Og så jeg som nettopp dro hageslangen rundt i hagen og sprutet på blomstene mine. Da er de i hvert fall ikke tørste mer da ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. mai 2008 utørste blomster er fint å ha!
Plutseliten :) Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 God formiddag! Her er det sommer,solen skinner og klesvasken vaier i vinden. Men det lurer noen svarte skyer...som kommer fra Maud sin kant...så spørs da om jeg gidder å gå å sprute på blomstene mine
Trollmora Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Å er det en kort vær-rapport også? Her vaier ett tre i vinden og langt der oppe, der hvor skyene holder til er det veldig mørkt. Det betyr vel at de gressfrøene jeg strødde utover på søndagen er borte med vinden da? Jeg får glede meg over treet en liten stund til, for vi må bytte kontor. Da blir det en etasje lengre opp og mindre trær å se. Men jeg får bl.a en gammelmurvegg med gamle trebejelker i på det nye kontoret. Sånn gammel-gammelt hus )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå