Gå til innhold

nokon som kan hjelpe litt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er blant dei som ikkje orkar å gå i butikkar til vanleg - og det er endå verre no.. Men er det nokon som veit om butikkar som kan ha inne cardigans (dei med knappar), evt andre lette genser-jakker? Er så varm i kroppen at vanlege genserar ikkje går i det heile tatt, men ei lett, tynn jakke er genialt når eg skal ut (bur i Trondheim så må ha noko meir enn berre singlet/t-skjorte). Og er det nokon som kanskje veit om butikkar som kan selge badedrakter som utvidar seg til å passe gravidmagar, evt bikini med slik singlet-aktig topp som var i salg for eitt år eller to tilbake sidan?? Føler meg ikkje heilt vel lenger med vanleg bikini når eg skal i bassenget...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve en slik bolero kanskje? En liten jakke som slutter av nedforbi brystet? =) Ville prøvd på Vero Moda eller noe i den dure, de har somregel veldig mye greit. Også cardigans =) Ang. badedrakter vet jeg faktisk ikke, lurer litt på det selv, hehe..

Skrevet

har funne ut at eg må nesten berre gå meir i butikkar. og så er det i tillegg typisk at passelige størrelsar er utsolgt - bruker tross alt S eller M.... men har spurt søstra til samboaren min, ho er "litt" meir butikk-bevandra enn det eg er ;D og ho kunne heller ikkje kome med gode tips til kvar eg kunne leite.... vel, får bite i det sure eplet og kome meg i butikkar, men ikkje før neste veke - orkar ikkje i dag og har litt fleire fridagar i neste veke...

Skrevet

H&M har en flott gravidbadedrakt i butikkene nå!

Jeg har kjøpt den selv :)

Der har de forresten også masse cardigans og boleroer med knapper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...