Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser det er snakk om stellevekser her

 

Bare lurte på hvordan emmaljunga sin stelleveske er? Jeg har bestilt sommerpakken som kommer nå i juni der følgte med stelleveske.

 

Er det bare et stor rom? eller er det smårom i den også?

 

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter ;)

Skrevet

Et stort rom og to bleielommer inni.

en glidlåslomme på utsiden og en nettinglomme på hver side på utsiden.

 

Er fornøyd med selve veska bare at den blir veldig slaskete etterhvert

Skrevet

Har vært inn på emmaljunga sine hjemmesider. Ser at de har kommet med en ny utgave av stellevesker som ser bedre ut. De forrige synes jeg ikke noe om. Den var slaskete og lite inndelt i rom. Ble mest bare kaos synes jeg. Håper den nye er bedre (og litt fastere).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...