Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Vi må ha ny grindseng til minstemann, og mine foreldre har en kjempefin rødmalt seng fra min babytid. Den kan senke og heve bunnen og den ene siden - og jeg synes det er koselig å tenke på at alle vi tre søsknene har brukt den for over 30 år siden. Problemet er at den har for stor avstand mellom sprinklene til at den hadde blitt godkjent i dag - men jeg har sett på den, og det er ikke sjangs i havet at et barnehode kan sette seg fast der eller klare å få hodet gjennom. Hadde dere brukt denne sengen (selvf. med ny madrass) eller kjøpt helt ny seng ?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 jeg har en ligneden seng men tror ikke den er for stor mellom sprinklene.. men den er hos faren å der er vi innimellom men ville aldri brukt den som hoved seng... grunnet til at vi ike kjøpte ny hos faren var at hun sov i reiseseng der før å når hun ikke ville sove i den mer var det bare rundt 3 måneder til vi sku flytte sammen å da var det ikke vits å kjøpe ny seng... men som sagt jeg ville ikke brukt den som hovedseng
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Hadde selvsagt ikke kjøpt ny når du har en som er fullt brukbar. Guttongen her sov først i en barneseng fra 40-tallet (lav skyvseng med brede sprinkler), så fikk han en hundre år gammel skyveseng. Selvsagt hadde de ikke blitt godkjent i dag, men han kosa seg der.
Han79 Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Ja, det går vel bra. Du skal vel sikkert uansett bruke en sprinkelbeskytter?
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Ja, det hadde jeg gjort. Koselig med en seng som har vart så lenge, og brukt av alle, da Minsta mi hadde en uttrekksseng, som MIN bestefar brukte, og som har gått i arv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå