Prikken ('08) blir storesyster Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Eg er blant dei som ikkje har tålmodigheit til butikkar til vanleg - og endå mindre no.... Men er det nokon her som har forslag til butikkar som kan selge cardigans (med knappar) eller andre jakker? Orkar ikkje genserar sidan eg er så varm, men må han noko som er lett når eg skal ut (bur tross alt i Trondheim). Og er det nokon som veit om butikkar som selger badedrakter som kan passe på ein veksande mage, evt bikini som har sann lang topp (singlet-aktig) som var i salg hvertfall for eitt år eller to sidan?? Likar ikkje å gå i bassenget med vanleg bikini lenger...
KarinB Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 bikini kan du få kjøpt på lindex, svart med hvite prikker. Ellers så tror jeg ikk ejge siter inne med så mye info på det andre. kan jo anbefale nettbutikk siden du ikke liker å gå å handle. www.laredoute.no Der har de mye fint:) både mammaklær, babyklær, vanlig klær, sko, herreklær etc. You name it. jeg kjøper altfor mye der.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå