Gå til innhold

Har dere fortalt andre det?


Prins&Prinsessa

Anbefalte innlegg

Vi er bare 5uker på vei da, men nå er det bare min bestevenninne, min sjef og hun andre gruppelederen på jobb som vet det.

Og oss da selvfølgelig.

Vi vil prøve å holde oss til uke 11, da reiser vi hjem på ferie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei =) samme her... 5,6 uker på vei. Har lyst å si det til aaaalle. Men skal holde oss til etter 1 kontroll. Da er jeg over 10uker på vei. Så får vi finne på en måte å si det på... Er det deres første?? Vi sa det til min svigermor den dagen vi fant ut av det. Holdt jo på å sprekke. Tror det gikk litt mer opp for oss når vi fikk sagt det til noen... Å en av mine beste venninner vet det. Men hun hadde fått vite det om vi mistet å, å hun er fryktelig god å ha!!! Hihi sliter dere med å klare å la være å si det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ser jo nå på nicket ditt at du har gutt... Hihi litt forvirret jeg =) Såg på profilen din at vi er nesten like gammle. Å bor i Bergen. Hvor bor dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke klart å holde meg, har sagt det til to venninner. Og nå i helgen skal vi si det til foreldrene våre, de kommer til å få vite det om det går galt uansett.

Resten får vente til de magiske 12 ukene er gått. Hvis vi klarer å holde oss, da! Har bare så lyst til å si det til ALLE!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig kvalm og har allerede fått en liten kul på magen, så jeg ble avslørt av mamma 16.mai. Resten av den nærmeste familien og et vennepar fikk også vite det da. Har sagt det til noen få etter det. Er 6+0 i dag. Litt vanskelig å skjule det når jeg er i så dårlig form. Dette blir mitt tredje barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss vet alle det. Hadde tenkt å holde det hemmelig en god stund, men eldstemann klarte ikke holde seg mer enn en uke. (3,5 år) Så da sa vi det liksågodt til folk selv også........... Er kun 5/6 uker på vei, så det er tidlig enda. Men, men. Forsåvidt greit når folk vet det også. Trenger ikke å komme med hvite løgner hele tiden.........

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestemt oss for å prøve å ikke si det til ungene før etter at vi har vært på ultralyd i uke 8 . Er alt som det skal være forteller vi resten av familien det når jeg er 10.11 uker,men det blir utrolig vanskelig..Har aldri holdt noe skjult for mor før...gruer meg til den hvite løgner biten... Får se hvor lenge vi holder :-) Nå vet kun jeg og pappan det,så derfor er det godt å skrive og lese her inne :-) Da får man litt utløp for fortellertrangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare mor og typen min som vet at jeg er gravid. Mamma hadde skjønt at jeg var gravid lenge før jeg sjøl fant det ut :D Eller ho hadde en mistanke, anelse eller noe slikt. Har tenkt å vente til den magiske tallet 12, hvis ikke vi blir/må røpe det første helga i juni.. Har 25 års dag da. Jeg liker å holde ting hemmelig og det å se uttrykkene i ansiktene til folk og for ikke å si sjokkende, gleden.. kanskje til og med sorgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...