venter x3 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Med meg er det lite.. Litt bekymra... Svake "spark"..
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har termin om en uke. Har vært "heldig" og kjent mye liv slik at jeg har sluppet å bekymre meg. Kun to ganger før uke tredve at det var veldig stille og jeg var på registrering. Men nå de siste dagene synes jeg kanskje det har vært litt roligere ja. Men har kjent liv i dag. Dog noe svakere. Skal til jordmor og få akupunktur i morgen, og skal spørre om å få høre på fosterlyden da hvis den fortsetter å være like rolig som den har vært til nå i dag. Hvis du er veldig bekymret så synes jeg du skal ta kontakt med føden og få komme og sjekke. Men jordmødrene jeg gåt til her - fire forskjellige - de sier alle forskjellige ting. Noen sier at det holder at jeg kjenner liv hver dag, mens ei av de andre sier at jeg skal kjenne det mønsteret jeg er vant til å kjenne. Hos meg så er det flere ganger i løpet av dagen. Men det blir jo trangere der inne. Så ikke så god plass for den lille til å boltre seg. Jeg tror at det egentlig er i orden sikkert.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Det er vanlig å kjenne mindre spark på slutten.... stille før stormen sier man jo!!!
venter x3 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 Vanlig og vanlig ja, men man er jo ikke sikker på hva som er vanlig mindre om dere skjønner. Jeg er andre gangs, men husker ikke hvordan det var med han.. Vet jeg var på registrering dagen før termin, og alt var bra.. Nei får tenke litt på det.. Virker så svak på en måte.. Der er liv, det kjenner jeg, men som sagt så er det så puslete mot hva det har vært før..
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 eg er 39 +5 og snuppa er overaktiv! Begynner å bli lei...når hun er på det verste må eg bare sitte og konsentrere meg om å puste....Men er vel mer snuing elller noe....trodde de egentlig ble roligere når hodet festa seg eg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå