Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Er det noen som kan svare meg på dette? Vi hadde sex på tirsdag eller onsdag, og på fredagen etter glemte jeg å ta pillen (Cerazette). Er det egentlig noen større sjanse for at jeg kan bli gravid nå enn om jeg hadde tatt denne pillen, eller varer de litt lengre enn ett døgn. Huff, han angst for å bli gravid nå, og føler meg selvfølgelig gravid allerede :/ Murringer i magen og en unormal menslignende sak. HJELP!!!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Du bør vel huske dem men men... ta videre som vanlig du å satse på det går bra, men bare for å nevne det: jeg ble gravid på cerazette to ganger.
jentebanden Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg forstår jo at det beste er å ta de da. Fortsatte som vanlig dagen etterpå, men nå klarer jeg ikke å slutte å lure på om jeg er gravid. Sannsynligheten er vel heller liten. Og at du har blitt gravid på den to ganger var jo veldig betryggende å høre.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Hehe, ta som vanlig frem til du skal ha mens og ta en test, lite sansynlig at du er gravid grunnet en pille som er glemt. Skjønner du tenker på det men du må nok bare holde ut frem mot neste mens. Nå skal det sies at det hadde litt med andre ting å gjør at jeg ble gravid på dem=)
jentebanden Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Her er det mens annenhver uke, så den kommer rett som det er. Hater Cerazette over alt på jord (jada, en smule overdrevet), men det er ikke så mye som kan kombineres med amming. Det er nok bare psyken som tuller med meg, orker i alle fall ikke noen baby nå! Jeg er ikke gravid nå vet du! *bank i bordet*
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 gikk på p-piller. Tok ALLE til rett tid. Men, hmm..der kom det ingen mens. Ikke dagen etter heller, eller etter der. Stakk til lege, joda, er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå