Gå til innhold

1uke over IKM dato

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...Skal på blåtur i helgen og lurte på om dere villa tatt dere en øl. Hadde IKM fredag 16.05 men venter fortsatt på mensen. Har hatt masse symtom frem til mandag nå men merker ingen ting nå... Har alltid vært regelmessig ihht mensen men ikk nå...blir så frustrert siden bare negative tester (og dem er det mange av....hehe)

Forrige gang jeg var gravid fikk jeg positiv test på mens dato...så mitt spørsmål er hadde dere drukket alkhol eller alkoholfrie drinker????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så frustrerende! Jeg er litt i samme situasjon, men er bare to dager over IKM. Har bare fått negative tester. Hadde mange tegn til tr fram til IKM, men merker ingenting nå. Jeg fikk også positiv på IKM dato forrige gang, så blir skikkelig irritert nå. Enten får tr komme eller så vil jeg ha positiv test. Synd å måtte la være å drikke dersom tr likevel skulle komme, men samtidig så er det jo dumt å drikke for deretter å finne ut at man er gravid. Et glass eller to gjør nok ingenting, men tror jeg hadde vært litt forsiktig. Håper du får positiv test før den tid ;-)

Skrevet

Ja håper jeg også....er så kjedeligt å ikke få noe skikkeligt svar....blåtur att med jobben gjør ikke saken bedre da om jeg fortsatt ikke vet noe...må hvertfall late som jeg drikker litt ellers går ryktet og det er litt vel tidlig syns jeg...håper du får positiv test du også snart....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...