nr2-imagen:) Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har så mye hjertebank!! Det er så ekkelt! Så kjennes det ut som om pulsen blir veldig ujevn! Hopper over et slag og raser litt osv.. Andre som har det slik? Har bestilt meg legetime for å høre.. Kan det være stress??
Tuttelure Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg opplevde det samme en lørdag. hadde da spist litt søtt og salt og var sliten. vet ikke om dette hadde noen sammenheng.. men det er fryktelig ubehagelig..
nr2-imagen:) Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 hmm... jeg har det faktisk hver dag
LilleVackreAnna Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Ja jeg har det også sånn! Siste uka har jeg også hatt det stort sett hver dag. Kan ikke se noen sammenheng om jeg er sliten, sulten, akkurat har spist eller noe, det bare kommer plutselig. Og jeg er enig i at det er ekkelt, men har lest flere plasser at det er normalt, pga økt blodmenge i kroppen osv. Tenkte også å spørre lege/jordmor neste gang jeg skal dit, men fortell gjerne hva din lege sier!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Det er vanlig å få det i svangerskapet. Jeg har det innimellom og kan enkelte ganger føles veldig ubehagelig. Har nevnt d for jordmor og hun sa at vis d ble veldig gale slik at jeg ble litt redd/skremt av d så skulle jeg ta kontakt med legen bare for å sjekke. Men har ikke hatt d på en liten stund nå heldigvis:)
maria isabell Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 det er visst vanlig,merker det etter mye salt eller sødt...
bollemie Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Det er veldig vanlig å ha hjertebank eller ekstraslag. Hvis man blir svimmel, uvel, kvalm eller får smerter i brystet samtidig med hjertebank kan det være farlig. Da påvirker det blodtrykket og man må ta en EKG for å måle hjerterytmen. Hvis man ikke opplever noe ubehag i forbindelse med hjertebank, tror jeg ikke man behøver å engste seg. Jeg har også mye ekstraslag. Spesielt når jeg har lagt meg om kveldene. Av og til er det helt utav rytmen.
Lone27 Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 må bare slenge meg på tråden her,har også det ganske så jevnlig nå den siste uken,utrolig ubehagelig men hadde da lest at det var vanlig pga økt blod mengde så har slått meg til ro med dette og i og me at det ikke kommer i forbindelse me annstrengelse så tror jeg ikke der er så farlig ,men jeg blir veldig redd hver gang det hopper å styrer.
Ralla Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Her også! Har det heile dagen, men spesielt om kveldane. Trur eg kjenner det ekstra godt når eg er sliten....føler meg ofte svimmel og uvel på kvelden.Ekkelt. Men både jordmor og lege seier det er normalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå