Noah-gullet Mai-08 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Ja nå er termin dagen kommet for min del,men merker ennå ikke noe tegn til at lillegutt har tenkt seg ut.. Enn dere da jenter?
center Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Har også termin i dag, men ingen tegn her heller....
mamman te JM og M Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 æ å har termin idag!!!! syns æ kjente noe igår, men ingen ting skjedde inatt!! var te jordmor idag å hu villa strippe mæ (fy faen de var ubehagelig) å da konstanterte hu 1 cm åpning å litt modning, så mente at de æ hadde kjent sia igår var ting som holdt på å skje!!!!! så nu håper æ det skjer noe iløpe av dette døgne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå