Gå til innhold

Mange som har termin idag??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er termin dagen kommet for min del,men merker ennå ikke noe tegn til at lillegutt har tenkt seg ut..

Enn dere da jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også termin i dag, men ingen tegn her heller....

Skrevet

æ å har termin idag!!!! syns æ kjente noe igår, men ingen ting skjedde inatt!! var te jordmor idag å hu villa strippe mæ (fy faen de var ubehagelig) å da konstanterte hu 1 cm åpning å litt modning, så mente at de æ hadde kjent sia igår var ting som holdt på å skje!!!!! så nu håper æ det skjer noe iløpe av dette døgne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...