Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Det nærmeste jeg har kommet det, er når mannen sto å dusja i går kveld. Jeg lå i badekaret, og hunden lå på baderomsgulvet. Mannen kommer ut av dusjhjørnet, henter et håndkle, begynner å tørke seg. Hund reiser seg opp, strekker seg, mann bøyer seg ned (Med ryggen mot hund) Hund strekker ut bakbena, og drar tunga over pungen til mann som sto bøyd å tørka tær. Et underlig, men minneverdig syn.
snirkeline Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 He,he,sitter og ler:-) Det er sikkert et minne han helst vil glemme;-)
Torpekjærringa Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Takk for gpd latter på morgenkvisten ) syns jeg ser trynet på mannen din da ..........hehe )
dritgrei hei hei! Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 hahahahahahhahahahahahahaha det er noen du aldri vil glemme.... veldig morsomt! jeg ler!
☆Monkey Business☆ Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Åh herregud.....HAHAHAHAHAHAHA....jeg døøør....
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Du har hørt den historien om Oluf og julevasken, ikke sant? Fikk et litt sånt bilde i hodet mitt nå, selv om hunden ville være "god", og ikke som katten som jaktet på styggedommen, hehe
madame Mim Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 hehehe, noe av det morsomste jeg har lest på lenge.. oj oj. Stakkar mannen din. Regna me han ikke va mye høy i hatten etterpå??=)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Nei, den har jeg ikke hørt:-) Og nei, mannen var ikke så veldig høy i hatten, nei.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 Handler om Oluf som noe ufrivillig har tatt julevasken, og sitter på krakken (med hull i midten) og tørker seg, og kronjuvelene faller ned i hullet. Katten ser dette, og tror nok at dette er et udyr han må bekjempe, og går til angrep. Katten holder fast, mens Oluf prøver å reise seg, men stolen henger fast siden katten henger på undersiden med juvelene i klørne. Holder på å le meg ihjel når jeg hører den :-)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 Hahahahaha, så utrolig morsomt. Ler så jeg griner her : )
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 22. mai 2008 #16 Skrevet 22. mai 2008 Å herreguuuud!! For et syn det må ha vært!! Hahahaha!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå