Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmeste jeg har kommet det, er når mannen sto å dusja i går kveld. Jeg lå i badekaret, og hunden lå på baderomsgulvet.

Mannen kommer ut av dusjhjørnet, henter et håndkle, begynner å tørke seg. Hund reiser seg opp, strekker seg, mann bøyer seg ned (Med ryggen mot hund) Hund strekker ut bakbena, og drar tunga over pungen til mann som sto bøyd å tørka tær.

Et underlig, men minneverdig syn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He,he,sitter og ler:-)

Det er sikkert et minne han helst vil glemme;-)

Skrevet

Takk for gpd latter på morgenkvisten :o) syns jeg ser trynet på mannen din da ..........hehe :o)

Skrevet

Nå lo jeg så jeg vekket småen! Må løpe.

Skrevet

hahahahahahhahahahahahahaha

det er noen du aldri vil glemme.... veldig morsomt! jeg ler!

Skrevet

Åh herregud.....HAHAHAHAHAHAHA....jeg døøør....

Skrevet

Du har hørt den historien om Oluf og julevasken, ikke sant? Fikk et litt sånt bilde i hodet mitt nå, selv om hunden ville være "god", og ikke som katten som jaktet på styggedommen, hehe

Skrevet

hehehe, noe av det morsomste jeg har lest på lenge.. oj oj. Stakkar mannen din. Regna me han ikke va mye høy i hatten etterpå??=)

Skrevet

Nei, den har jeg ikke hørt:-)

Og nei, mannen var ikke så veldig høy i hatten, nei.

Skrevet

Handler om Oluf som noe ufrivillig har tatt julevasken, og sitter på krakken (med hull i midten) og tørker seg, og kronjuvelene faller ned i hullet. Katten ser dette, og tror nok at dette er et udyr han må bekjempe, og går til angrep. Katten holder fast, mens Oluf prøver å reise seg, men stolen henger fast siden katten henger på undersiden med juvelene i klørne. Holder på å le meg ihjel når jeg hører den :-)

Skrevet

Hahahahaha, så utrolig morsomt. Ler så jeg griner her : )

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Å herreguuuud!! For et syn det må ha vært!! Hahahaha!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...