Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha! Inspirert til å fortelle om mann og hund, jeg også!

Hadde en mer pølse-eller-penis relatert opplevelse for en tid tilbake som kunne gått skikkelig galt... Amstafftispa vår satt ved siden av badekaret og så på mannen mens han lå i badekaret, da hun plutselig snappet etter snabben hans der den lå å fløt på toppen av vannflata...

Ja, nå tenker jeg både mann og hund blir dødelig fornærmet når de leser dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, spesiellt hunden!! Du kan ikke være riktig klok, utlevere bikkja på denne måten. RING DYREBESKYTTELSEN NOEN!!!!!!!

Skrevet

Hehe, kom på en ting til. Da vi ble sammen hadde mannen min en katt. Og hun var alltid på soverommet, under senga (litt sær). MEN da vi hadde oss, så hoppet hun opp på nattbordet og lå der og malte mens hun glodde på oss. Ubehagelig?! Og hun smatt så fort bort at vi fikk ikke tak i henne heller.

En gang kom hun faktisk opp i senga mens vi gjorde vårt... Der snakker vi pervokatt altså. RIP.

Skrevet

Hahaha, malte hun??? ÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå lo jeg, iallefall!

Skrevet

HAHAHA!!! Jeg ler meg skakk!

Hunden er vel mest fornærmet fordi jeg har utlevert verdens mest uønskede blowjob...

Mannen kan jo risikere å bli gjenkjent i dusjen på tøyenbadet pga skrapemerkene han har oppover lårene etter den lynraske redningen...

Gud hjelpe meg hva har jeg gjort?

Hehehehe

Skrevet

Haha! Det kunne blitt en nokså blodig afære... regner med at bikkja må vente utenfor nå? Hehe

Skrevet

Ja, hun gjorde det. Malte mens hun glante på oss med store gule øyne. Smatt bort da vi skulle ta henne og hoppet opp igjen etterpå.

Som mannen min sa: "Hun koser seg fordi at hun ser at jeg gjør det jo"

Æsj, få det dyret vekk! Pervokatt!

Skrevet

*Ler mg skakk ihel!!!!*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...