Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i natt våknet ronja rundt 2-3 tiden... hun skreik.. hørte at hun hadde det skikkelig vondt;o( jeg tok henne in til oss og hun vrei seg i smerte:( er det jævligste jeg noen gang har vært med på.. hu hadde kolikk de 3 første mnd og det var ikke noe i mot hvordan hu skreik i natt:\ hun var hos moren min i går, og jeg sa hun skulle gi henne litt most banan(hun pleier og få det og ikke fått vondt i magen av det før) men hu hadde tatt på sukker:( jeg ble så sint.. jeg har sagt det før at hu skal ikke ha sukker på NOE... kan det være sukker? var kjempe lite hu hadde tatt på... jeg kan ikke tenke meg noe annen grunn??? off var så fælt og høre gullet hadde det vondt... hu sovnet etter noen timer og virker fin nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tviler på at hun kan ha fått vondt i magen av ren sukker! de anbefaler sukkervann til babyer når de har vondt i magen! og da er det snakk om MYE sukker (det er jo kokt da)..

men skjønner fustrasjonen din på at din mor hadde hadd sukker på banan, det som er søtt nok fra før!

det kan være så mye, knskje du kan teste om det er sukkeret ved å gi henne det ved en senere annledning. når du vet det ikke kan være noe annet! viktig å vite om hun ikke tåler det da!

Skrevet

ja sukkervann har jeg brukt til henne før mot kolikk smerter så... men det var lurt:o) skal prøve det på dagtid når hun er hjemme... takk for tips:o)

Skrevet

leste her inne for noen dager siden at banan faktisk kunne være ganske hard for magen... og nå skal det jo også sies at det har litt å si om det er snakk om en tilnærmet grønn banan og en godt moden en..? Tviler sterkt på at sukkeret gir slikt utslag da det påvirker endorfinene når de er så små og virker mer smertestillende..:)

Skrevet

hmmm hun har ikke fått mageknip av banan før, man kansje den ikke var helt moden... :\

Skrevet

Banan kan være hardt for magen ja.

Gutten vår fikk kjempe vondt i magen av det.

Skrevet

Vår ble ordentlig hard i magen av banan. Aldri mer!

Skrevet

Kanskje hun spiste mer banan enn hun pleier? I og med at den var god og søt mener jeg, huff fort gjort at babyene får i seg noe som ikke er så bra for dem, i beste mening selvsagt - men likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...